۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
بدون نیاز به سیم‌کارت حوادث را به شماره ۱۱۲ اطلاع دهید
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور :

بدون نیاز به سیم‌کارت حوادث را به شماره ۱۱۲ اطلاع دهید

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: شماره ندای امداد ۱۱۲ شماره اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و مردم می‌توانند گزارش حوادث و نیاز به امدادرسانی خود را بدون وجود سیم کارت نیز اعلام کنند.

به گزارش بازار، بابک محمودی اظهار داشت: در دومین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ در کشور، ۱۹۴ مورد عملیات امدادی، ۱۲۰مورد جاده ای «معادل ۶۲ درصد» و همچنین ۱۰ مورد کوهستان «معادل ۵ درصد» انجام شده است.

وی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۳۷۹ نفر عنوان کرد و افزود: ۷۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۳۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند، ۷ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۲ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۲۷ نفر در حوادث و سوانح جاده ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۱۲۷ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

بابک محمودی ادامه داد: شماره ندای امداد ۱۱۲ شماره اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و مردم می‌توانند گزارش حوادث و نیاز به امدادرسانی خود را بدون وجود سیم کارت نیز اعلام کنند، که همکاران ما در سراسر کشور آماده پاسخگویی در حوادث احتمالی هستند.

کد خبر: ۲۷۸٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha