۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
پنجره واحد سرمایه‌گذاری مانع از سردرگمی فعالان اقتصادی می‌شود
نماینده مشگین‌شهر در مجلس:

پنجره واحد سرمایه‌گذاری مانع از سردرگمی فعالان اقتصادی می‌شود

اردبیل - نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی پنجره واحد حمایت از سرمایه‌گذاران به ترغیب و تشویق آنها برای امر سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی منطقه مشگین‌شهر منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمود عباس‌زاده ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: در این شرایط سخت تحریم و تشدید اوضاع اقتصادی کشور به دلیل برخی بی‌تدبیری‌ها ضرورت دارد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به هر شکل ممکن مورد حمایت قرار گیرند تا حضور آنها به رونق اقتصادی و اشتغال منجر شود.

وی وجود ۱۴ هزار بیکار فارغ‌التحصیل دانشگاهی را در شان شهرستان پراستعداد و توانمند مشگین‌شهر ندانست و خاطرنشان کرد: باید مسئولان استان توسعه نامتوازن را به بایگانی بسپارند و از این به بعد توسعه را بر محور توان و استعداد منطقه‌ای و وجود ظرفیت نیروی انسانی هدفگذاری کنند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شهرستان مشگین‌شهر دو ظرفیت عظیم برای توسعه اقتصادی قابل لمس است که بخش کشاورزی در حوزه باغات و همچنین گردشگری با محور طبیعت‌گردی از جمله آنهاست که مسئولان امر باید تدبیر و برنامه‌ریزی را در این زمینه مدنظر قرار دهند.

عباس‌زاده گفت: در کنار این الزامات باید تکمیل سدهای نیمه تمام در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد تا با یک توان مضاعف بخش باغات در مشگین‌شهر به نقطه اتکا در افزایش درآمد کشاورزان و باغداران منجر شده و بیش از هر زمان دیگر توان اقتصادی در این حوزه ارتقا یابد.

وی بیان کرد: مشگین‌شهر با محوریت دو بخش کشاورزی و گردشگری در آینده‌ای نه چندان دور می‌تواند به نقطه تحول اقتصادی و اشتغال در سطح استان تبدیل شده و در این زمینه با رایزنی‌هایی که در حال انجام است، جذب منابع بیشتر ملی نیز در اولویت قرار دارد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی هدفگذاری مجلس یازدهم را با محور بهبود معیشت مردم و خروج کشور از اوضاع نامناسب اقتصادی یادآور شد و تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با تصویب طرح‌های اولویت‌دار در وهله اول به معیشت و درآمد مردم سروسامان داده تا با ارتقای توان اقتصادی بیش از هر زمان دیگر تقویت مولفه‌های اقتصاد پایدار و جهش تولید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۲۷٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha