۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
اجرای پولیش ، سرامیک و دیتیلینگ ماشین

اجرای پولیش ، سرامیک و دیتیلینگ ماشین

برای همه ما جذاب است که ماشین زیبا و براقی داشته بشیم. باید بگوییم که این خواسته شما براحتی قابل انجام است و ما میتوانیم در اتونیکا رنگ خودرو شما را مثل روز اول براق و تمیز تحویل دهیم.

به گزارش بازار، برای همه ما جذاب است که ماشین زیبا و براقی داشته بشیم. باید بگوییم که این خواسته شما براحتی قابل انجام است و ما میتوانیم در اتونیکا رنگ خودرو شما را مثل روز اول براق و تمیز تحویل دهیم.

پولیش یک نوع ساینده رنگ خودرو است که شبیه سنباده عمل میکند. و میتواند رنگ ماشین را پرداخت کند. پولیش کاری نیاز به مهارت و تجربه دارد. و باید دقت بالایی به خرج دهید تا بتوانید نتیجه ای مطلوب حاصل کنید. برای پولیش ماشین چند نکته را باید مد نظر داشته باشید.

اول اینکه تابش نور خورشید بر روی بدنه خودرو و سطحی که میخواهی پولیش بزنید نباید بتابد. درواقع بهتر است که در گاراژ یا پارکینگ این کار را انجام دهید. و خودرو باید در دمای متعادل باشد.

اگر قصد دارید خراش های عمیق را از بین ببرید بهتر است از حرکت عمودی بالا به پائین استفاده کنید.

مراقب باشید که مایع پولیش را بر روی پلاستیک اعمال نکنید زیرا رنگ آنها را تغییر میدهد.

برای پولیش تمام سطح بدنه خودرو خود سعی کنید مرحله به مرحله پیش روید و هر اندازه مرحله های محدود و کمتری را انتخاب کنید نتیجه نهایی دلنشین تر خواهد بود.

اجرای پولیش توسط اتونیکا صورت میگیرد و بهترین خدمات را با بالا ترین کیفیت بشما ارائه میدهیم. ما میتوانیم نتیجه ای باور نکردنی برای شما رقم بزنیم و شما میتوانید تنها با یک تماس از خدمات ما استفاده کنید. ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۲۳

پولیش کاری نیاز به ابزار های تخصصی دارد و توصیه میکنیم که اگر از ابزار های خوب بهره مند نیستین اقدام به این کار نکنید.

تهیه بهترین نوع پولیش بسیار ساده است و میتوانید با مراجعه به سایت اتونیکا با بررسی و مقایسه انواع پولیش انتخابی مناسب داشته باشید.

میزان استفاده از ماده پولیش بسیار با اهمیت است. پولیش بدلیل شیمیایی بودن باعث از بین بردن خط و خش ها میشود. در صورتی که بیش از حد بکار ببرید ممکن است رنگ خودرو شما را از بین ببرد.

پولیش کاری گوشه ها و حاشیه های ماشین با نواحی صاف متفاوت است. گوشه ها باید با دقت بیشتری پولیش کاری شود تا باعث بروز آسیب به بدنه ماشین نشود. به همین دلیل این قسمت ها را باید با سرعتی کمتر و دقتی بیشتر پولیش کاری کنید.

سرامیک بدنه خودرو چیست؟

سرامیک بدنه خودرو یک نوعی محلول پلیمری شیمیایی است که معمولا با دست روی نمای بیرونی خودرو اعمال می‌شود. این پوشش سرامیکی با رنگ خودرو پیوند برقرار می‌کند و میتواند یک لایه محافظ اضافی روی آن به‌وجود آورد.

سرامیک خودرو از مواد مختلفی تهیه می‌شود. با این حال بیشتر آنها از دی‌اکسید سیلیکون تشکیل شده‌اند که خود این ماده از تصفیه کوارتز و ماسه به دست می‌آید. گاهی هم برخی از انواع آن از دی‌اکسید تیتانیوم به‌عنوان یک عامل سخت‌کننده اضافی استفاده می‌کنند.

اجرای سرامیک بدنه بسیار مهم است و نتیجه کار شما را مشخص خواهد کرد. پس باید با دقت بسیار بالا انجام شود و مراحل قبل از انجام سرامیک را بخوبی اجرا کرده باشید.

سرامیک خودرو مزیت های بسیار خوبی دارد که میتوان به مورا د زیر اشاره کرد:

  1. محافظت از رنگ خودرو در برابر پرتو های نور

  2. محافظت از رنگ خودرو در برابر مواد شیمیایی و آسیب های شیمیایی بر روی رنگ خودرو.

  3. شستشوی آسان و راحت رنگ ماشین و آبگریزی بالا در هنگام بارندگی

  4. ایجاد ظاهر زیبا و جذاب برای ماشین شما.

برخی از فروشندگان با کمی اقرار ادعا میکنند که سرامیک بدنه خودرو باعث میشود تا رنگ خودرو شما کثیف نشود، که این ادعا نادرست است و باید به این موضوع دقت کنید.

اگر کسی بشما گفت که با اجرای سرامیک خودرو نیازی به شستن خودرو خود ندارید، آنجا را ترک کنید.


 

اجرای پوشش سرامیک بدنه در مجموعه اتونیکا

ما در زمینه محافظت از بدنه خودرو و دیزاین خودروها هر روزه محصولات جدیدی به بازار عرضه می کنیم. این محصولات علاوه بر تاثیرگذاری فراوان بر روی ظاهر خودرو، باعث جلوگیری از خط وخش های آزار دهنده بر روی بدنه خودرو خواهند شد و از آن دربرابر انواع آلودگیهای محیطی محافظت می کنند.

ما میدانیم که بدنه خودرو شما دارای حساسیت زیادی است و باید در برابر خط و خش ها ایمن بماند. پوشش سرامیک درواقع نوعی خدمت برای خودرو شما بشمار میرود. که باعث میشود تا لایه ای محافظ بر روی آن قرار گیرد.

اتونیکا ، خودرو زیبا

تلفن تماس ۰۲۱۹۱۳۰۱۰۲۳

کد خبر: ۲۷۸٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha