تلاش برای پایداری شبکه ارتباطی کشور در نوروز
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد

تلاش برای پایداری شبکه ارتباطی کشور در نوروز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اضافه شدن پیام‌رسان‌های ایرانی به سبد زندگی مردم، گفت: در تلاش هستیم تا کیفیت شبکه ارتباطی کشور در نوروز بالا باشد و مردم عزیز مسئله جدی نداشته باشند.

به گزارش بازار، عیسی زارع‌پور صبح امروز اظهار داشت: روز گذشته (چهارشنبه) به مردم عزیز عیدی ۵ گیگابایت اینترنت بین‌الملل معادل ۱۲ گیگابایت اینترنت داخلی را دادیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بهای ترافیک در پیام‌رسان‌های داخلی اغلب نیم‌بها یا یک‌سوم قیمت است و نیز کیفیتی که پیام‌رسان‌ها در تماس‌های صوتی و تصویری ایجاد کرده‌اند استفاده از آن‌ها را افزایش داده، امیدواریم مردم برای دید و بازدیدهای مجازی نوروزی از آنها استفاده کنند. البته فرهنگ ما ایرانی‌ها این است که بازدیدها را حضوری انجام دهیم، اما برای آن بخشی که امکان بازدید حضوری وجود ندارد می‌توانیم از بازدید مجازی استفاده کنیم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه پیام‌رسان‌های ایرانی به سبد دید و بازدید مردم اضافه شده‌اند، گفت: به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان ممکن است تعداد سفرهای مردم کاهش یابد، به همین دلیل پلتفرم‌های پخش فیلم ایرانی در کنار صدا و سیما و تلویزیون مجازی می‌توانند فرصتی برای فراغت افراد مهیا کنند.

زارع‌پور ضمن تبریک نوروز به مردم ایران گفت: ما در وزارت ارتباطات در تلاش هستیم که کیفیت شبکه ارتباطی کشور در نوروز بالا باشد و مردم عزیز مسئله جدی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدوارم سال آینده، سال خوبی برای تمام ایران باشد و برای ما دعا کنند تا در سال آینده بتوانیم یک سال طلایی برای حوزه ارتباطی، فضایی، فناوری اطلاعات و زیرساختی کشور رقم بزنیم. بنده هم این قول را می‌دهم که خودم و تمام همکارانم برای فراهم شدن بهترین امکانات حوزه فناوری تلاش شبانه‌روزی کنیم.

کد خبر: ۲۷۸٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha