۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
افتتاح اولین پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن خرداد ۱۴۰۳| ۵۰۰۰ مسکن مهر پردیس بهره برداری شد
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد

افتتاح اولین پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن خرداد ۱۴۰۳| ۵۰۰۰ مسکن مهر پردیس بهره برداری شد

غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه اولین پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن کشور در شهر جدید امیرکبیر سال آینده افتتاح می شود گفت: ۵ هزار و ۲۳۰ مسکن مهر پردیس فردا افتتاح می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در حالی از افتتاح و بهره برداری ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد که «مسکن مردم» را به صورت مجدانه پیگیری خواهیم کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بازه زمانی ۲۰ فروردین تا ۳ خرداد بیش از ۶ افتتاح در شهرهای جدید برای واحدهای مسکونی انجام خواهد شد

غفوری با تاکید بر اینکه مقرر بود که قبل از اتمام سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید بهره برداری شود که این رقم به‌دلیل تأکید وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل زیرساخت‌ها اندکی با تأخیر و در ماه‌های آینده انجام می‌شود ادامه داد: در برنامه است تا بعد از ماه رمضان افتتاح‌های بیشتری در سطح شهرهای جدید سراسر کشور انجام شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بازه زمانی ۲۰ فروردین تا ۳ خرداد بیش از ۶ افتتاح در شهرهای جدید برای واحدهای مسکونی انجام خواهد شد.

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با ویژگی کیفی سازی در سراسر کشور و از جمله در شهرهای جدید در حال انجام است

وی تأکید کرد: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با ویژگی کیفی سازی در سراسر کشور و از جمله در شهرهای جدید در حال انجام است. برنامه‌ریزی برای افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر صورت گرفته که از این تعداد ۳۴۴ واحد در شهر ایوانکی بود که انجام شد.

غفوری تاکید کرد: ۲۶۰۰ واحد مسکن مهر نیز در شهر مهستان و ۷۰۰۰ واحد مسکونی نیز مربوط به شهر پردیس است. البته همزمان با این پروژه‌ها ۱۵ پروژه روبنایی به ارزش حدود ۶۰۰ میلیارد تومان نیز در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.

با گزارش‌های میدانی متوجه شدیم که حدود ۱۷۷۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس کامل نبود و بعضاً انشعاب گاز نداشتند

وی افزود: با گزارش‌های میدانی متوجه شدیم که حدود ۱۷۷۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس کامل نبود و بعضاً انشعاب گاز نداشتند. همچنین یک سری از پروژه‌ها آسفالت نشده بود به همین دلیل این تعداد را از برنامه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر پردیس خارج کردیم و هم اکنون ۵۲۳۰ واحد آماده افتتاح شده است.

غفوری با اشاره به اینکه واحدهایی که در شهرهای جدید کار ساخت آنها وارد فرآیند اجرا شده است به بیش از ۱۲۵ هزار واحد مسکونی رسیده است و در برنامه است که این رقم به‌زودی به ۱۶۶ هزار واحد برسد ادامه داد: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر به همراه ۱۵ پروژه روبنایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: اوایل سال آینده ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند که با کیفیت بسیار عالی اجرا شده افتتاح خواهد شد. همچنین در شهر جدید پرند نیز ۱۳۰۰ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح خواهد شد.

بر اساس مصوبه مجمع شرکت عمران شهرهای جدید از محل پول‌های رسوب شده سایزهای پرمصرف میلگرد را خریداری خواهیم کرد

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه مجمع شرکت عمران شهرهای جدید از محل پول‌های رسوب شده سایزهای پرمصرف میلگرد را خریداری خواهیم کرد به افتتاح اولین پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن کشور در شهر جدید امیرکبیر اشاره کرد و گفت: در بازه زمانی ۲۵ فروردین تا ۳ خرداد ۱۴۰۳ حدود ۶ افتتاح مسکن مهر در کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به سهم ۶۰۰ هزار واحدی شهرهای جدید در نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: از این تعداد ۲۱۰ هزار واحد به شهرک سازی اختصاص یافت که متولی آن سازمان ملی زمین و مسکن است. بنابراین سهم ما در نهضت ملی مسکن ۳۹۰ هزار واحد است که تاکنون برای ۳۳۰ هزار واحد تامین زمین انجام شده است.

غفوری تاکید کرد: طی دو ماه اخیر تامین زمین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ۶۰ درصد افزایش یافته است.

کد خبر: ۲۷۸٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha