۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
احتمال کاهش سکه تمام حداکثر تا ۳۴.۳میلیون تومان
تحلیل هفتگی سکه طلا

احتمال کاهش سکه تمام حداکثر تا ۳۴.۳میلیون تومان

قیراطی کارشناس بازارهای مالی گفت: در سکه طلا چنانچه استوک بتواند خود را به سمت پایین بیاورد و مثبت نشود می‌توان پیش بینی کرد که تا محدوده ۳۵ میلیون و ۳۴۳۰۰ هزار تومان پایین بیاید.

سمیه شوریابی؛ بازار: امیدرضا قیراطی کارشناس و مدرس بازارهای مالی در تحلیل و بررسی سکه طلا، تشریح کرد: در تحلیل قبلی گفته شد که سکه تا محدوده ۳۷۵۰۰ هزار تومان خواهد رفت و سپس با اصلاح همراه خواهد شد، در اندیکاتور Stochastic RSI مشاهده می‌کنیم که به سمت پایین کراس شده که می تواند اتفاق خوبی برای بازار باشد که با توجه به اینکه انس طلا نیز می‌تواند به سمت بالا بیاید و همچنین اصلاحات پیش روی دلار، پایین آمدن سکه قبل از اتمام سال دور از ذهن نیست.

احتمال کاهش سکه تمام حداکثر تا ۳۴.۳میلیون تومان

این تحلیلگر بازارهای مالی همچنین گفت: اگر استوک بتواند خود را به سمت پایین بیاورد و مثبت نشود می‌توان پیش بینی کرد سکه تا محدوده ۳۵ میلیون و ۳۴۳۰۰ هزار تومان پایین بیاید اما چنانچه مثبت شود و به سمت بالا کراس کند تا محدوده ۴۰ میلیون تومان حرکت می نماید.

قیراطی در نهایت مقاومت های پیش روی سکه را محدوده های ۳۷۴۵۰ و ۳۹۹۰۰ هزار تومان و ناحیه های حمایتی آن را نقاط قیمتی ۳۵۵۰۰ و ۳۴۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

کد خبر: ۲۷۸٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha