۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
قیمت روز گوشی سامسونگ و شیائومی در ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

قیمت روز گوشی سامسونگ و شیائومی در ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

امروزه قیمت گوشی‌های هوشمند دچار نوسانات زیادی است.

به گزارش بازار، امروزه قیمت گوشی‌های هوشمند دچار نوسانات زیادی است. این بالا و پایین شدن قیمت‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که البته شاهد ارتباط مستقیم قیمت این کالاها با قیمت ارز هستیم. حالا به نظر شما قیمت گوشی‌های هوشمند به چه چیزهایی بستگی دارد؟ آینده بازار گوشی‌های هوشمند چگونه خواهد بود؟ الان برای خرید گوشی زمان مناسبی است؟

با بررسی‌های صورت گرفته از فروشگاه معتبر پُلوار، به خوبی خواهیم دید که قیمت گوشی‌های هوشمند در چند روز اخیر افزایش یافته است. این موضوع به چند عامل بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین عوامل را می‌توان نرخ ارز عنوان کرد. گوشی‌ها به دلیل این که از خارج کشور وارد می‌شود و با دلار خریداری می‌گردند، ارتباط مستقیمی با این موضوع دارند و به طور روزانه شاهد تغییر قیمت‌های بازار هستیم.

قیمت گوشی ها سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ

قیمت روز گوشی سامسونگ و شیائومی در ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

قیمت گوشی شیائومی

قیمت گوشی شیائومی

همنطور که مشاهده می‌نمایید، نبض بازار موبایل ایران در دستان برندهای سامسونگ و شیائومی است. یکی دیگر از عواملی که می‌توان در قیمت‌گذاری مصحولات به آن اشاره کرد، میزان عرضه و تقاضا است. به طور معمول هر چه میزان عرضه کمتر باشد، قیمت کالا بیشتر است و هر چه میزان تقاضا بیشتر باشد، قیمت محصول نیز بیشتر است.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که اگر قصد خرید تلفن همراه دارید، حتماً قبل از سال ۱۴۰۳ نسبت به خرید گوشی مورد نظر اقدام کنید. شنیده‌ها حاکی از آن هستند که تعرفه واردات و نگهداری کالاها در گمرک در سال ۱۴۰۳ افزایش می‌یابد. این افزایش تعرفه باعث افزایش نرخ گوشی‌های هوشمند می‌گردد. برای خرید گوشی نیز می‌توانید از سایت پُلوار (Polvar.com) کمک بگیرید.

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، سعی کنید حتماً گوشی خود را با گارانتی معتبر ۱۸ ماهه ابتکار ارتباط پارسیان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکلات، پشتیبانی کامل بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی پلوار با گارانتی ۱۸ ماهه ابتکار ارتباط پارسیان به فروش می‌رسد.

در حال حاضر به نظر می‌آید که قیمت گوشی‌های هوشمند به دلیل نزدیکی به عید نوروز، کمی کنترل شده هستند و بازار موبایل فعلی، پتانسیل این را دارد که نرخ هر گوشی بین ۱ الی ۳ میلیون تومان گران‌تر شود. پس اگر قصد خرید گوشی همراه دارید، خرید خود را به بعد از عید موکول نکنید.

کد خبر: ۲۷۸٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha