۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
طرح ویژه نظارتی تا ۲۱ فروردین در گلستان اجرا می شود| کشف ۱۴۴ تخلف صنفی تا کنون
سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد؛

طرح ویژه نظارتی تا ۲۱ فروردین در گلستان اجرا می شود| کشف ۱۴۴ تخلف صنفی تا کنون

گرگان- قشلاقی، سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: از ابتدای طرح ویژه عید و ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۴۴ تخلف صنفی در استان گلستان مشاهده و گزارش آن برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی تنظیم شده است.

رضا قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تیم بازرسی مشترک تعزیرات با همکاری اتاق اصناف، مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی استان از ۱۵ اسفند ماه سال جاری نظارت بر بازار شب عید را آغاز کرده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: از ۱۵ اسفند ماه طرح ویژه نظارتی عید و ماه مبارک رمضان آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نحوه ارائه کالا و خدمات در خصوص مایحتاج و کالا های اساسی مورد نظارت قرار دارد، بیان کرد: از ابتدای آغاز این طرح تا ۲۰ اسفند ماه ۴۲ اکیپ کشت نظارتی بر بازار اعزام شده است.

قشلاقی ادامه داد: در این مدت ۳۰۹ مورد بازرسی از صنوف انجام شده که ۱۴۴ تخلف مشاهده و گزارش آن برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی استان تنظیم شده است.

به گفته سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان، میادین تره بار، فروشگاه های خشکبار، قالیشویی ها، آرایشگاه ها، رستوران ها و امکان تفریحی و تفرجی جامعه هدف این طرح نظارتی هستند.

وی در پایان اظهار کرد: در این ایام شهروندان با مراجعه حضوری و هم تماس با سامانه ۱۳۵ می توانند شکایات خود را گزارش دهند تا در اسرع وقت توسط این سازمان رسیدگی انجام شود.

کد خبر: ۲۷۸٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha