۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
مشکل افت ۶۰ درصد شبکه آب شهر مرزی مهران حل شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

مشکل افت ۶۰ درصد شبکه آب شهر مرزی مهران حل شد

ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از آغاز بهره برداری شبکه جدید آب شهر مهران خبر داد و گفت: مشکل افت بیش از ۶۰ درصد شبکه آب شهر مرزی مهران حل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، نورالله تیموری ظهر امروز شنبه در بازدید از پروژه آبرسانی شهر مهران از آغاز بهره برداری شبکه جدید آب شهر مهران خبر داد و گفت: با بهره برداری از شبکه جدید مهران، مشکل افت بیش از ۶۰ درصد شبکه آب شهری مهران رفع شده است.

وی افزود:  به منظور تامین آب پایدار و با فشار مناسب، این شرکت نسبت به راه اندازی شبکه جدید توزیع آب شهر مهران اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان  ادامه داد: در این اقدام جهادی نسبت به وصل شبکه های جدید و حذف شبکه های فرسوده قدیمی اقدام و بیش از ۶۰ درصد شبکه آب شهری مهران که قبلا افت فشار داشت تاًمین فشار مناسب شده است.

وی با اشاره به مشخصات فنی طرح ادامه داد: برای این طرح سه کیلومتر شبکه فولادی ۴۰۰ میلی متری و یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه ۲۵۰ میلی متر با استفاده از لوله پلی اتیلن انجام شده است.

تیموری با بیان اینکه برای اجرای طرح فوق بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه انجام صورت گرفته افزود: با اجرا و بهره برداری از این شبکه ها تعداد ۱۵۶ فقره انشعاب آب استاندارد سازی و ۱۰۱ مورد انشعاب جدید وصل شده است.

کد خبر: ۲۷٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha