۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
اطلس در میان خودروهای امدادی سایپا| طرح امداد نوروزی نارنجی پوشان جاده مخصوص از ۵ شنبه آغاز می شود
بازار گزارش می دهد:

اطلس در میان خودروهای امدادی سایپا| طرح امداد نوروزی نارنجی پوشان جاده مخصوص از ۵ شنبه آغاز می شود

گروه خودروسازی سایپا برای نشان دادن کیفیت محصول جدید خود یعنی اطلس، آن را راهی ناوگان امدادی کرده است، این خودرو از ۵ شنبه هفته جاری به مدت ۲۰ روز در طرح امداد نوروزی حضور خواهد داشت.

بازار؛ گروه خودرو: صبح امروز در شرکت امداد خودرو سایپا طی مراسمی با حضور مدیران این خودروساز و اصحاب رسانه طرح خدمات امدادی نوروز ۱۴۰۳ گروه خودروسازی سایپا آغاز شد، این طرح از ۲۴ اسفند ماه جاری به مدت ۲۰ روز در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

در زمان افتتاح مراسم امداد نوروزی نارنجی پوشان جاده مخصوص، کورش پارسا معین مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا با اشاره به برگزاری نخستین مراسم امدادی سایپا در محل این شرکت، گفت: فرآیند ارائه خدمات امداد نوروزی سایپا در دو بخش تعریف شده که بخش نخست آن ارائه خدمات تخصصی و فنی به مالکان خودروها و بخش دیگر نحوه رفتار در زمان ارائه خدمت است. زمانی که امدادگر به خودرو معیوب می رسد اگر ایراد فنی خودرو رفع نشود، می تواند با هدایت مشتری و رفتار مناسب اقدام به حمل خودرو کنند.

اطلس در میان خودروهای امدادی سایپا| طرح امداد نوروزی نارنجی پوشان جاده مخصوص از ۵ شنبه آغاز می شود

مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال جاری و برنامه های توسعه ای در سال آینده، بیان کرد: در سال جاری سعی داشتیم که نرم افزارها را برای ارائه خدمات امدادی توسعه دهیم، از سوی برنامه افزایش ناوگان را دنبال کردیم صد در صد آن اجرا شد. در سال آینده نیز این شیوه برای افزایش ارائه خدمات برنامه ریزی های کاملی انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر ارائه سرویس دهی به تمام خودروها در سراسر کشور بحث حمل خودرو معیوب نیز در دستور کار قرار گرفته است، ارائه هر نوع خدمت فنی یا حمل براساس نرخ های مصوب سال جاری در ایام نوروز انجام خواهد شد.

پارسا معین با اشاره به برنامه برقی سازی وزارت صمت و عرضه خودروهای جدید به بازار بیان کرد: با توجه به عرضه خودروهای پاک در بازار کشور آموزش های فنی لازم را امدادگران فرا گرفتند که می توانند از سال آینده در این زمینه فعال ارائه خدمت دهند. تمام خودروهای تولید یا مونتاژ گروه خودروسازی سایپا در نوروز ۱۴۰۳ تحت پوشش طرح امدادی جهت ارائه خدمات قرار دارند.

در حال حاضر حدود ۸۰۰ امدادگر سایپا در سراسر کشور مشغول به ارائه خدمت هستند، از این تعداد ۵۰۰ امدادگر متعلق به گروه خودروسازی سایپا هستند و ۳۰۰ امدادگر دیگر به صورت پیمانکاری با این شرکت در حال همکاری هستند

مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا با اشاره به تعداد ناوگان امدادی نارنجی پوشان جاده مخصوص در سراسر کشور اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۸۰۰ امدادگر سایپا در سراسر کشور مشغول به ارائه خدمت هستند، از این تعداد ۵۰۰ امدادگر متعلق به گروه خودروسازی سایپا هستند و ۳۰۰ امدادگر دیگر به صورت پیمانکاری با این شرکت در حال همکاری هستند. برنامه ریزی برای ارائه طرح های امدادی به گونه ای بوده که در تمام جاده های کشور مستقر و پوشش داشته باشند.

پارسا معین در خصوص ثبت خدمات امدادی در ایام تعطیلات نوروزی گفت: مدت زمان رسیدن امدادگر به محل درخواست امدادخواه میانگین ۳۰ دقیقه است، تلاش داشتیم که این مدت زمان در ایام تعطیلات نوروز به ۳۰ دقیقه برسد. مالکان خودروهای تولید سایپا می توانند طی تماس با شماره های ۰۹۶۵۵۰ یا ۸۴۴۴۴ درخواست امدادی خود را ثبت کنند.

اطلس در میان خودروهای امدادی سایپا| طرح امداد نوروزی نارنجی پوشان جاده مخصوص از ۵ شنبه آغاز می شود

گروه خودروسازی سایپا برای نشان دادن کیفیت محصول جدید خود یعنی اطلس، آن را راهی ناوگان امدادی کرده است

اطلس در میان ناوگان امدادی

گروه خودروسازی سایپا برای نشان دادن کیفیت محصول جدید خود یعنی اطلس، آن را راهی ناوگان امدادی کرده است. با آغاز طرح امداد نوروزی نارنجی پوشان جاده مخصوص مالکان خودروها و مشتریان این محصول شاهد عرضه خدمت این خودرو خواهند بود، اطلس به تازگی وارد سامانه برای عرضه به بازار شده است. پیش بینی ها حاکی از رشد موفقیت این خودرو در زمان ورود به بازار است. زیرا کیفیت اطلس نسبت به محصولات قبلی این گروه خودروسازی رشد داشته و احتمالا نیاز مشتریان را مرتفع کند.

اطلس بر پایه پلتفرم کوییک طراحی و تولید شده که به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر مجهز است، این موتور ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد.

کد خبر: ۲۷۷٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha