۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
ساخت ۲۸.۵ کیلومتر راه روستایی با کمک خیرین راهداری
مدیرکل راهداری استان زنجان خبر داد؛

ساخت ۲۸.۵ کیلومتر راه روستایی با کمک خیرین راهداری

زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تاکنون با مشارکت خیرین ۲۸.۵ کیلومتر راه روستایی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ میلیارد تومان ساخته شده است.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، جعفر قزوینیان گفت: با مشارکت خیرین تاکنون ۲۸.۵ کیلومتر راه روستایی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲میلیارد تومان ساخته شده است.

وی ساخت راه‌های روستایی را شامل احداث، بازگشایی و بهسازی محورها عنوان کرد و افزود: تاکنون در پنج محور با مشارکت خیرین ۲۸.۵ کیلومتر راه روستایی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ میلیارد تومان ساخته شده است‌.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:ر اهدای مجموع ۸۵.۲ هکتار زمین رایگان به ارزش پنج میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در راستای احداث راه‌های روستایی در ۴ محور با کمک خیرین اجرا شده است.

قزوینیان افزود : بازگشایی و احداث راه‌های روستایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به طول ۳۰.۵ کیلومتر در سطح استان بخشی از مشارکت خیرین در این استان بوده و در آینده نیز این روند ادامه دارد و پروژه‌های مختلفی را با کمک خیرین در دست اقدام داریم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مشارکت خیرین در حوزه ایمنی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، تلفات جاده‌ای را کاهش می‌دهد، افزود: زمینه بسیار بالایی برای مشارکت خیرین برای ساخت جاده در مناطق روستایی وجود دارد بنابراین هرجا خیرین آمادگی داشته باشند پروژه‌های مشترک انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۷۷٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha