۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
ایساکو آماده خدمت رسانی به مالکان خودروهای پاک| متفرقه ها بلای جان امدادگران و مالکان خودروها شدند
پاسخ مدیرعامل امداد خودرو ایران به بازار؛

ایساکو آماده خدمت رسانی به مالکان خودروهای پاک| متفرقه ها بلای جان امدادگران و مالکان خودروها شدند

میرحسینی مدیرعامل امداد خودرو ایران در پاسخ به خبرنگار بازار گفت: ایساکو چند تعمیرگاه پایلوت برای ارائه خدمات به خودروهای پاک فراهم کرده و سال آینده آماده ارائه خدمات امدادی به این محصولات هستیم.

امید محمدی؛ بازار: امروز سید عباس میرحسینی مدیرعامل امداد خودرو ایران طی نشست خبری با اصحاب رسانه و با معرفی دستاوردها و ارائه خدمات، گفت: امداد خودرو ایران با سابقه بیشتر از ۲۰ سال در حال حاضر به تمام خودروها فارغ از برند ارائه خدمت امدادی می دهد. این مرکز در هر لحظه بیشتر از ۵۰۰ تماس از امدادخواهان در سراسر کشور دریافت می کند.

مدیرعامل امداد خودرو ایران با اشاره به رشد هوش مصنوعی در صنعت خودرو و الزام حرکت در این راستا، اظهار داشت: از سال آینده جهت ارائه خدمات بهتر امدادی از هوش مصنوعی استفاده خواهیم کرد، در حال حاضر این مرکز به محصولات شرکت های مانند گروه بهمن، مدیران خودرو و کرمان موتور ارائه خدمت امدادی می دهد.

میرحسینی با بیان اینکه قیمت قطعه یا حمل خودرو برای مالکان در زمان استفاده از امداد خودرو بسیار مهم است، توضیح داد: معمولا مالکان خودروها در زمان ضرورت اقدام دریافت خدمات امدادی می کنند، نرخ ارائه قطعات، امداد و حمل به ترتیب براساس قیمت های ایساکو و استاندارد تعریف شده است. مالک خودرو در زمان ثبت درخواست امداد حمل پیش از رسیدن امدادگر «پیش فاکتور» دریافت می کند که براساس آن می تواند تقاضا خود را حذف یا تایید کند.

در سطح شهرها یا جاده ها امدادگرهای متفرقه ای وجود دارند که حتی تهدیدی برای جان امدادگران محسوب می شوند

مدیرعامل امداد خودرو ایران با اشاره به اینکه چالش اصلی امدادگران در سراسر کشور وجود «امدادهای متفرقه» است، بیان کرد: امدادخودرو ایران با پلیس راهور همکاری و تعامل مناسبی دارد، براساس این همکاری توانستیم در بعضی از بزرگراه ها از جمله تهران-شمال و الغدیر به صورت انحصاری حضور داشته باشیم، اما در سطح شهرها یا جاده ها امدادگرهای متفرقه ای وجود دارند که حتی تهدیدی برای جان امدادگران محسوب می شوند. تلاش داریم با همکاری وزارت راه و پلیس راهور محل های امن و کانکس در جاده ها تعبیه کنیم.

وی افزود: ۷۰ تا ۷۵ درصد از امدادخواهان در زمان ثبت امداد درمحل مشکل فنی شان رفع می شود، حدود ۳۰ درصد از امدادها منجربه حمل به نمایندگی می شود. لازم به ذکر است کخ میانگین زمان تعمیرات امدادگران ۲۵ دقیقه است.

ایساکو آماده خدمت رسانی به مالکان خودروهای پاک| متفرقه ها بلای جان امدادگران و مالکان خودروها شدند

ایساکو چند تعمیرگاه پایلوت برای ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی و برقی فراهم کرده است

مدیرعامل امداد خودرو ایران با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی و افزایش رضایتمندی برای مالکان خودروها و مسافران بیان کرد: طرح امداد نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال جاری آغاز می شود که مالکان خودروها در صورت نیاز می توانند از طریق نرم افزار ایساکو، تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰ یا مراجعه به سایت ۰۹۶۴۴۰ درخواست امدادی خود را ثبت کنند.

میرحسینی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی براینکه از سال آینده عرضه خودروهای هیبریدی و برقی آغاز می شود و شبکه امدادی آمادگی ارائه خدمت دارد، گفت: ایساکو چند تعمیرگاه پایلوت برای ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی و برقی فراهم کرده است، اما امدادخودرو با یک تاخیر به سراغ ارائه خدمات می رود. آموزش های لازم به امدادگران انجام شده است، اما تاکنون ناوگانی برای ارائه خدمات امدادی به این خودروها آماده نشده است.

وی افزود: البته در سال آینده از وسایل نقلیه ای مانند موتورسیکلت برقی در ناوگان ارائه خدمات امدادی استفاده خواهیم کرد، سال آینده به سمت ارائه خدمات امدادی برای خودروهای برقی و هیبریدی حرکت خواهیم کرد و فقط خدمت حمل ارائه می شود و امدادگران محصولات هیبریدی و برقی را تعمیر نمی کنند.

ایساکو آماده خدمت رسانی به مالکان خودروهای پاک| متفرقه ها بلای جان امدادگران و مالکان خودروها شدند

در امداد خودرو ایران از یک هوش مصنوعی به نام «آیکا» جهت پاسخ به سوالات پر تکرار استفاده شده که از سال آینده دایره پاسخ به پرسش مشتریان در زمان تماس با ۰۹۶۴۴۰ افزایش خواهد یافت

از هوش مصنوعی تا فضای استراحت

در امداد خودرو ایران از یک هوش مصنوعی به نام «آیکا» جهت پاسخ به سوالات پر تکرار استفاده شده که از سال آینده دایره پاسخ به پرسش مشتریان در زمان تماس با ۰۹۶۴۴۰ افزایش خواهد یافت. باتوجه به اینکه بهره وری در زمان انجام فعالیت یکی از ارکان بسیار مهم است، این مرکز امدادی جهت افزایش انرژی کارکنان و ایجاد مسیر رشد بهره وری فضای استحرات و بازی برای کارکنان فراهم کرده است، شاید این مساله یکی از نکات مهم رشد کیفی امداد خودرو ایران نسبت به سایر رقبا در کشور باشد.

کد خبر: ۲۷۷٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha