۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
 تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری درزنجان کاهش یافته است
استاندارزنجان:

تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری درزنجان کاهش یافته است

زنجان-استاندار زنجان،گفت:طی سال گذشته تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان زنجان سه هزار و ۲۴۱ نفر بود و طی سالجاری تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری به سه هزار و ۲۱۷ نفر رسیده که روند کاهشی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان در محل استانداری زنجان، گفت: منابع مالی واحدهای تولیدی فعال  استان زنجان نیز در حال اقدام است و چک‌های برگشتی واحدهای تولیدی در جلسه ستاد تسهیل موارد مطرح شده و در جلسه شورای تامین بررسی و حل می شود.

وی با بیان اینکه مدیران بانک‌های عامل استان زنجان برای اقدامات خود هماهنگی لازم را با استانداری داشته باشند، تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری شود، اظهار کرد: بانک‌های عامل در استان نسبت به پرداخت تسهیلات سیل با برنامه و جدیت وارد کار شوند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه بخش بزرگی از رونق تولید بر عهده بانک‌های عامل استان است و باید بانک‌ها همکاری لازم را با واحدهای تولیدی داشته باشند، گفت: رونق تولید در استان زنجان جریان دارد و توفیقات خوبی هم ایجاد شده چرا که تعداد بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی استان زنجان نسبت به سال گذشته پنج هزار و ۶۷ نفر اضافه شده است.

حقیقی با اشاره به اینکه طی سال گذشته تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان زنجان ۱۰۹ هزار و ۸۲۶ نفر بود که از ابتدای سال جاری تا کنون به ۱۱۴ هزار و ۸۹۳ نفر افزایش یافته است، افزود:  شمار بیمه شدگان مشاغل آزاد استان زنجان هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۹۴۶ نفر اضافه شده و این نشان می‌دهد واحدهای تولیدی استان با ظرفیت خوبی کار می کنند.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های فعال استان زنجان نیز نسبت به سال گذشته به یک هزار و ۲۰۳ کارگاه افزایش یافته است، ابراز کرد: طی سال گذشته تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان زنجان سه هزار و ۲۴۱ نفر بود و طی سالجاری تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان به سه هزار و ۲۱۷ نفر رسیده که روند کاهشی دارد.

کد خبر: ۲٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha