۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
رشد ۵ هزار درصدی تعداد روستاهای دارای ADSL در کردستان
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد

رشد ۵ هزار درصدی تعداد روستاهای دارای ADSL در کردستان

کردستان- مدیر مخابرات منطقه کردستان از رشد پنج هزار و ۵۲۲ درصدی تعداد روستاهای دارای ADSL طی چند سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اهمیت و نقش سرویس ها و محصولات مخابراتی در زندگی روزمره مردم  اظهار داشت: بر اساس رسالت کاری و جلب رضایت مشتریان، در حوزه توسعه و گسترش تعداد روستاهای دارای ADSL اقدامات چشمگیری در روستاهای استان انجام شده است که رشد پنج هزار و ۵۲۲ درصدی این شاخص مهر تاییدی براین مهم است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات مخابراتی در قالب اصل مشتری مداری و اجرای عدالت اجتماعی یکی از اهداف مخابرات منطقه است که در تحقق آن موفق عمل کرده ایم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه عصر حاضر به واسطه بهره‌گیری از تکنولوژی های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، «عصر اطلاعات و ارتباطات» نامیده شده است، یادآور شد: بدون شک محصولات و سرویس های مخابراتی نقش تعیین کننده ای در پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و حتی کشور دارد.

حکمت با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته تعداد روستاهای دارای ADSL از ۹ روستا به ۵۰۶ روستا افزایش یافته است، اظهار داشت: این مهم با برنامه ریزی های کارشناسی شده و در نظر گرفتن اولویت های کاری، فنی و توپوگرافی  مناسب برای اجرای توسعه و زیرساخت های لازم در روستاها محقق شده است.

وی افزود: این آمار نشان دهنده بیلان کاری چشمگیر و موفق مخابرات منطقه در راستای فراهم کردن شرایط لازم برای بهره مندی روستانشینان از سرویس های مخابراتی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: بسترهای مخابراتی همچون همیشه به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان مخابرات در روستاها قرار دارد که استقبال و بهره گیری از این سرویس ها، رضایتمندی آنها را از خدمات مخابراتی بیان می کند.  

حکمت گفت: امیدوارم مشتریان مخابراتی کارهای روزمره خود را که نیازمند استفاده از بستر دیتا است را به صورت مجازی و آنلاین انجام دهند تا مانع ورود این ویروس به مناطق پاک همچون روستاها شوند.

وی یادآور شد: توسعه زیرساخت ها، ارتقاء کیفیت و کمیت محصولات مخابرتی در روستاها یکی از برنامه های مخابرات منطقه کردستان است که در تدوین پروژه های مخابراتی به آن توجه ویژه شده است.

کد خبر: ۲۷٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha