۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
میوه شب عید ۱۵ درصد زیر قیمت عرضه می شود
مدیرکل تعاون روستایی اردبیل:

میوه شب عید ۱۵ درصد زیر قیمت عرضه می شود

اردبیل - مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: میوه شب عید با کیفیت مناسب و ۱۵ درصد زیر قیمت بازار به اهالی استان اردبیل عرضه می شود.

ابوالفضل دشتبانی در گفت وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: از آذرماه کار خرید و ذخیره سازی میوه شب عید با مباشرت تعاون روستایی آغاز شده و عملیات نگهداری در کیفی ترین شرایط و در انبارها و سردخانه های استاندارد استان به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: در مجموع بیش از ۵۰۶ تن انواع میوه شب عید شامل سیب قرمز و پرتقال خریداری و ذخیره سازی شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: ۲۰۶ تن از این محصول سیب قرمز است که عمدتا از باغات مشگین شهر خریداری و ذخیره سازی شده است.

دشتبانی افزود: ۳۰۰ تن پرتقال با کیفیت نیز از استان مازندران و باغات با کیفیت آن خریداری شده تا در ایام پایانی سال وارد بازار شود.

وی بیان کرد: ۱۰۰ ایستگاه عملیات توزیع میوه شب عید را در اردبیل و سایر شهرها انجام می دهند تا هموطنان نسبت به خرید و تأمین آن اقدام کنند.

دشتبانی اضافه کرد: میوه شب عید ۱۵ درصد زیر قیمت بازار توزیع خواهد شد اما قیمت عرضه آن نهایی نشده و در روزهای آینده در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

وی بیان کرد: در کنار میوه شب عید، به اندازه کافی ذخایر بازار در حوزه مایحتاج ضروری مردم تأمین و تدارک دیده شده تا بدون نگرانی عرضه آنها را شاهد باشیم.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این تقارن سعی بر عرضه شکر، برنج، روغن و سایر محصولات است که جهاد کشاورزی با برنامه ریزی و تنظیم قیمت عرضه و تقاضا سعی می کند تا جلوی التهاب احتمالی را بگیرد.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha