۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
پیش فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس برون شهری آغاز نشده، تمام شد

پیش فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس برون شهری آغاز نشده، تمام شد

در حالی که اعلام شد پیش فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های برون شهری از ساعت ۲۴ شب گذشته آغاز شده، بررسی‌ها حاکی از نبود بلیت در مسیرهای مختلف است.

به گزارش بازار، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از ساعت ۲۴ تمامی سایت و اپلیکیشن‌های فروش بلیت اقدام به پیش فروش بلیت‌های نوروزی کرده اند و هیچ یک از شرکت‌ها حق تغییر نرخ بلیت‌های خود را پیش از تصویب ستاد تنظیم بازار ندارند.

به گفته وی پیش فروش بلیت‌های اتوبوس برای ایام نوروز از تمامی مبادی و مقاصد مختلف شروع شده و طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم از تمامی مبادی و مقاصد مختلف این پیش فروش بلیت‌ها شروع شده و به نوعی ظرفیت‌های عرضه بلیت در این ایام افزایش پیدا خواهد کرد.

او می‌گوید: در کنار عرضه بلیت‌ها سامانه لیست انتظار را راه اندازی کرده ایم تا اگر تقاضا و سفر در این ایام افزایش یابد با راه اندازی اولین سرویس فوق العاده مسافران لیست انتظار در اولویت برای استفاده از این سرویس‌ها قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه به طور قطع در ایام نوروز سرویس‌ها در مسیرهای پرتردد افزایش خواهد یافت، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته سرویس در مسیرهای مختلف افزایش خواهد یافت به طوری که اگر در روزهای عادی در مسیر مشهد ۱۰۰ سرویس داشتیم در ایام عید به ۳۰۰ سرویس خواهد رسید.

بر اساس این گزارش با وجود آنکه پیش فروش بلیت های نوروزی از شب گذشته آغاز شده است اما در حال حاضر هیچ بلیتی در مسیرهای مختلف و پرتردد وجود ندارد.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha