۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
۱۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در بهارستان در دست ساخت است
مدیرعامل شهر جدید بهارستان:

۱۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در بهارستان در دست ساخت است

مدیرعامل شهر جدید بهارستان با اعلام اینکه برای ۱۹ هزار متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن در آن شهر جدید تامین زمین انجام شده است، از فرآیند ساخت ۱۳ هزار واحدمسکونی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا رحیمی مدیرعامل شهر جدید بهارستان روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تکمیل واحدهای باقیمانده آن شهر جدید را تشریح کرد.

مدیرعامل شهر جدید بهارستان با اعلام اینکه آمار ثبت نامی شهر جدید بهارستان برای طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر بود که از این تعداد، بیش از ۵۲ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند، گفت: تاکنون برای ۱۹ هزار متقاضی تأمین زمین انجام شده‌است.

رحیمی با تأکید بر اینکه وضعیت زمین در شهر جدید بهارستان با محدودیت‌هایی روبه‌روست، توضیح داد: شهر جدید بهارستان به‌دلیل هم‌جواری با منطقه حفاظت شده محیط زیست و همجواری با شهر اصفهان مشکلاتی را در تأمین زمین دارد که در تلاش هستیم از طریق راهبردهایی که مجموعه وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن ارائه می‌دهد، این مشکلات را برطرف و به متقاضیان واجد شرایط برای خانه‌دار شدن کمک کنیم.

این مقام مسئول در شهر جدید بهارستان ادامه‌داد: در حدود ۳۵ هزار نفر متقاضی ثبت‌نام شده داریم که تاکنون امکان تأمین زمین برای این عده فراهم نشده است.

رحیمی گفت: از ۱۹ متقاضی که تأمین زمین برای آنها انجام شده‌است، عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد آغاز شده‌است و ساخت و ساز این واحدها در مشارکت با انبوه سازها در حال انجام است که در مراحل مختلف اجرا قرار دارند.

وی در خصوص باقیمانده مسکن مهر گفت: تکلیف دولت در مسکن مهر بهارستان به‌شکل کامل انجام و واحدها تحویل مردم شده‌است.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha