۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
دولت در واگذاری پرسپولیس به تأمین اجتماعی تجدیدنظر کند
عضو هیت رئیسه مجلس:

دولت در واگذاری پرسپولیس به تأمین اجتماعی تجدیدنظر کند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر دولت می‌خواهد دیون خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کند بایستی مجموعه‌ها و شرکت‌های سود ده و روبه‌جلو را واگذار کند تا باری از دوش سازمان اجتماعی بردارد.

به گزارش بازار، روح‌الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس به تامین‌اجتماعی گفت: اخیراً هیأت دولت تصمیم گرفته است که باشگاه پرسپولیس را به سازمان تأمین اجتماعی واگذار کند. بدنه بازنشسته و مجموعه تأمین اجتماعی از این تصمیم دولت به‌شدت ناراحت هستند.

وی افزود: تحت عنوان رد دیون دولت می‌خواهد مجموعه‌ای را واگذار کند که به‌زعم بسیاری از کارشناسان مجموعه‌ای به‌صرفه و به صلاح بازنشستگان نیست. هزینه‌هایی که در این مجموعه انجام می‌شود نباید از جیب بازنشستگان و تأمین اجتماعی انجام گیرد.

متفکر آزاد ادامه داد: اگر دولت می‌خواهد دیون خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کند بایستی مجموعه‌ها و شرکت‌های سود ده و روبه‌جلو را واگذار کند تا باری از دوش سازمان اجتماعی بردارد.

وی گفت: نباید مجموعه‌هایی با وضعیت پرسپولیس را واگذار کند که فردا منتظر جبران هزینه‌های آن از جیب تأمین اجتماعی باشد. از دولت درخواست می‌کنیم که در این تصمیم تجدیدنظر کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: توقع ما از دولت آن است که نسبت به رد دیون خود به تأمین اجتماعی شرکت‌ها و مجموعه هایی را انتخاب کند که بتواند مطالبات بازنشستگان را محقق کند تا این رد دیون‌ها واقعی باشد.

کد خبر: ۲۷۷٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • PL ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      سلام. با عرض ادب. این به نظرم اوج نادانی و سوء استفاده از تامین اجتماعی است. خرج مضاعف برای تامین اجتماعی است. چون خرج پرسپولیس از سوددهی آن بیشتر است. و این یعنی کوچکتر شدن سفره مستمری بگیران و بازنشستگان و نابود شدن تیم پرسپولیس. به همین واضحی.
    • شمس اله نیک روش IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      1 0
      با عرض سلام ووقت بخیر خدا وکیلی نماینده ملت معلوم نیست داخل مجلس چه کار می کنند علیه مردم هستند اون از سن بازنشستگی واین هم از تیر خلاص دولت به تامین اجتماعی دولت محترم پولی که گرفتین را باید با تاخیروتادیه بپردازین به تامین اجتماعی چرا که بیمه پرداز با تاخیر درپرداخت حق بیمه شامل جریمه می شود حق الناس نکنید حداقل از شرکتهای سود ده بدهیتون را به روز پرداخت کنید
    • علی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      بالاخره یک نفرپیداشدکه حرف دل بازنشستگان رابزند،باشگاه پرسپولیس هم بدهکاراست هم زیانده،واگرقرارباشدتامین اجتماعی جوربکشد،این حق الناس است وقریب به اکثریت صاحبان صندوق راضی نیستند