۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
پیش بینی میزان مصرف گاز تا ۵۵۰ میلیون متر مکعب در روزهای آینده
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور اعلام کرد

پیش بینی میزان مصرف گاز تا ۵۵۰ میلیون متر مکعب در روزهای آینده

عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور گفت: باتوجه به موج بارندگی جدید در کشور پیش بینی میزان مصرف گاز به عدد ۵۵۰ میلیون متر مکعب است.

به گزارش بازار، سعید عقلی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور گفت: در حال حاضر میانگین مصرف بالغ بر ۵۰۰ تا ۵۵۰ میلیون متر مکعب است.

او گفت: زمانی که بارندگی داریم میزان مصرف گاز کمتر است ولی اگر سرما و برف در کشور فراگیر شود به طبع میزان مصرف افزایش خواهد یافت، روزهای تعطیل نیز میزان مصرف گاز در کشور با توجه به تعطیلی ادارات کمتر است.

عقلی افزود: میزان مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در روز گذشته ۵۲۵ میلیون مترمکعب بوده است و استان های اصفهان، تهران، شمالی و خراسان رضوی بیشترین مصارف را دارا هستند.

او بیان کرد: در حال حاضر پیک مصرف گاز را نداریم و شبکه گاز کشور در حالت نرمال قرار دارد، امسال هم خوشبختانه باتوجه به سرمای هوا، قطعی گاز گزارش نشده است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر قطعی گاز جایگاه های سی ان جی گفت: خوشبختانه قطعی جایگاهی نداریم و تماما در مدار هستند، فقط در هفته های گذشته به علت پیک مصرف قطع بود که همگی وصل هستند.

کد خبر: ۲۷۷٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha