۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
جذب ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی/ ۸۰ درصد کار بازسازی روستاهای لرستان انجام شد
مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان:

جذب ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی/ ۸۰ درصد کار بازسازی روستاهای لرستان انجام شد

لرستان- رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با اشاره به جذب ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی گفت: تاکنون ۸۰ درصد کار بازسازی روستاهای خسارت دیده سیل انجام شده است.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در پی سیلابی که فروردین ماه سال ۹۸ رخ داد همه استان تحت تاثیر آن قرار گرفت، هزار و ۹۶۹ روستای خسارت دیده شناسایی شدند، برخی روستاها کمتر و بعضی روستاها بیشتر تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که می‌توان به روستای چم مهر اشاره کرد که به صورت ۱۰۰ درصد خسارت دید.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد کار بازسازی در روستاها انجام شده است افزود: بر اساس برآوردی که انجام شد ۱۳ هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی شهری و روستایی تخریبی و حدود ۲۰ هزار منزل نیز تعمیری بوده است که اعتبار آن مصوب شد و در مراحل مختلف کار هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان با بیان اینکه تسهیلات اختصاص یافته استان هزار و ۱۲۵میلیارد تومان است، عنوان کرد: ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای پروژه‌های عمرانی در استان تصویب و همه اعتبار جذب شده است.

وی بیان کرد: در شهرها پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها کمتر بوده ولی در روستاها بالای ۹۶تا ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی دارند؛ همچنین سه پل شاخص در پلدختر، چم مهر و بابازید در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر: ۲۷٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha