۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
مربیان آفریقایی، گواهینامه پایان دوره تعمیر و نگهداری خودرو دریافت کردند
سازمان فنی و حرفه‌ای:

مربیان آفریقایی، گواهینامه پایان دوره تعمیر و نگهداری خودرو دریافت کردند

سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد: مربیانی از کشورهای سنگال، موریتانی، مالی، ساحل عاج، بورکینافاسو، کامرون و گینه، میهمان سازمان آموزش فنی و حرفه ای بودند.

به گزارش بازار، مراسم اختتامیه «دوره آموزشی بین المللی تعمیر و نگهداری خودرو ویژه مربیان هفت کشور آفریقایی» در تهران برگزار شد.

در این مراسم «کابوره محمدی» سفیر بورکینافاسو در تهران و «حوا گادیو» نماینده مربیان شرکت کننده، از عزم و تلاش ستودنی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و میزبانی شایسته از مربیان به واسطه داشتن نیروی انسانی مجرب و امکانات و زیر ساخت‌های استاندارد و حرفه ای، قدردانی کردند.

مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این مراسم، با تبیین برنامه‌ها و سیاست های راهبردی سازمان گفت: امروز و در راستای توسعه دیپلماسی مهارت، شاهد اتفاقات بزرگی هستیم؛ حضور مربیان هفت کشور آفریقایی نمونه اراده مثال زدنی و موفق و تعامل سازنده وزارتین امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه و گسترش دیپلماسی مهارت است.

وی با تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: ۴۵ سال پیش در ایران اسلامی یک انقلاب و اتفاق ماندگار رخ داد که پایان بخش وابستگی کشور به سایر کشورها بود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: ما امروز به جای یک کشور وابسته، به مرحله ای رسیدیم که می توانیم آموزش های مهارتی را اقصی نقاط دنیا ارائه دهیم؛ این همان استقلال و خود باوری برای رسیدن به قله هاست.

در طول مدت برگزاری دوره آموزشی تعمیر و نگهداری خودرو، تعدادی از دیپلمات ها از جمله وزیر کار عمان، سفیر بورکینافاسو در تهران، نماینده یونیسف در ایران، رایزن بازرگانی سفارت اتریش و… با بازدید از مرکز ملی تربیت مربی کرج، در جریان روند ارائه آموزش‌های مهارتی به شرکت کنندگان قرار گرفتند.

کد خبر: ۲۷۷٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha