۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره هستیم | صدمه به بازار شب عید اصناف
رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات گرگان:

مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره هستیم | صدمه به بازار شب عید اصناف

گرگان- خداوردی، رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات گرگان گفت: با اصل برقرای نمایشگاه بهاره مخالف هستیم زیرا متاسفانه فروش فروشگاه ها در آستانه سال نو کمتر خواهد شد.

محسن خداوردی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با اصل برقراری نمایشگاه بهاره مخالف هستیم چرا که مغازه دارها و فروشگاه ها یک سال فعالیت داشتند و مالیات پرداخت کردند به امید اینکه در آستانه سال نو بتوانند فروش خوبی داشته باشند اما برگزاری این نمایشگاه ها سبب می شود فروش باقی مغازه دارها کم شود.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات گرگان با بیان اینکه استقبال از حضور در نمایشگاه بهاره کمتر از همیشه است، گفت: فروشگاه ها به طور مداوم به لحاظ قیمت و کیفیت توسط اصناف بازرسی می شوند لذا با توجه به شرایطی که وجود دارد جایی برای تخلف در فروشگاه ها باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: حضور در این نمایشگاه الزام بود و اگر ما حضور پیدا نمی کردیم از خارج استان غرفه ها را پر می کردند به همین دلیل بین بد و بدتر انتخاب دیگری نداشتیم و در همین راستا برخی که تمایل به حضور در نمایشگاه را داشتند، معرفی شدند.

خداوردی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که باعث شده امسال مغازه دارها و تولید کنندگان برای حضور در نمایشگاه تمایل کمتری داشته باشند، برپایی نمایشگاه در سالن هلال احمر است که متاسفانه غرفه ها بسیار کوچک و فضای آن جواب گوی برگزاری نمایشگاه بهاره نیست.

کد خبر: ۲۷۷٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha