۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
شارژ ۲۲۰هزار تومانی خانوارها در مرحله دوم|فروشگاه های عرضه کننده کالای کالابرگی اردبیل افزایش یافت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد؛

شارژ ۲۲۰هزار تومانی خانوارها در مرحله دوم|فروشگاه های عرضه کننده کالای کالابرگی اردبیل افزایش یافت

اردبیل - رحیم زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مرحله دوم طرح فجرانه خانوارهای دارای کالا برگ با شارژ ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر عضو خانوار اجرایی و عملیاتی می شود.

بهروز رحیم زاده در گفت وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: به دنبال واریز مرحله اول مبلغ کالا برگ فجرانه در ۱۷ بهمن ماه امسال، شارژ مرحله دوم این مبلغ به حساب خانوارها انجام شد تا در استان اردبیل خانوارهای مشمول کالا برگ بتوانند مایحتاج ضروری خود را از فروشگاه های مورد نظر خریداری کنند.

وی تصریح کرد: دولت در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان از طریق کالا برگ خرید ۱۱ قلم کالای اساسی را برای خانوارها با قیمت مناسب پیش بینی کرده تا در مدت یک ماه امکان خرید از طریق کالا برگ فراهم آید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: خانوارها بدون عجله از ۱۷ اسفند تا ۱۷ فروردین به مدت یک ماه فرصت دارند تا خرید خود را در قالب کالا برگ انجام دهند و انتظار می رود برخلاف دوره گذشته با صف های طولانی و انبوهی از حضور مردم در روزهای اول شاهد نباشیم.

رحیم زاده افزود: با افزایش فروشگاه های عرضه کننده کالاهای کالا برگی امیدواریم مشکلات خانوارها نسبت به گذشته رفع شده و در مهلت یک ماهه بتوانند کالاهای مورد نظر خود را از فروشگاه ها خریداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به صورت محله محور افزایش فروشگاه های عرضه کننده ۱۱ قلم کالا را نیز در یک ماه اخیر شاهد بودیم و بسیاری از فروشگاه ها به این طرح پیوستند تا با عرضه مایحتاج ضروری مردم بتوانند در این طرح نقش آفرینی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: انتظار می رود خانوارها نسبت به خرید ۱۱ قلم کالای مصوب اقدام کرده و با فروشگاه هایی که در این حوزه تخلفی داشته باشند و یا در عرصه محصول با قیمت بالاتر از مصوب تخلفی را انجام دهند، برخورد جدی شده و جلوی فعالیت آنها گرفته خواهد شد.

کد خبر: ۲۷۷٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha