۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
انتقاد از اطلاعات ناکافی برخی مسؤلان درباره دانش بنیان‌ها
عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس با بازار مطرح کرد

انتقاد از اطلاعات ناکافی برخی مسؤلان درباره دانش بنیان‌ها

حسینی کیا عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مسئولین اطلاعات خوبی درباره حوزه دانش بنیان‌ها ندارند، تاکید کرد: این امر باعث کم توجهی و کم لطفی به این نوع از فعالیت ها شده است.

سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به اقدامات مسئولین و مجلس درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: در حال حاضر شاکله اقتصادی بسیاری از کشورها به سمت اقتصاد دانش بنیان سوق‌داده شده است.

وی با اشاره به اقدامات مسئولین و مجلس در رابطه با تسهیل در امور شرکت‌های دانش بنیان بیان داشت: مجلس دهم در این زمینه قوانین مناسبی را تدوین کرد و همچنین مجلس یازدهم هم پیرو این موضوع مهم،با همین عنوان فراکسیونی را تشکیل داده که این امر نشان از اهمیت این موضوع در سطح کلان کشور دارد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: انشالله این فراکسیون برای تدوین قوانین در رابطه با شرکت‌های دانش بنیان تلاش خود را خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون قدم‌های خوبی درباره فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در کشور برداشته شده است، گفت: حتی این فعالیت‌ها منجر به اشتغال مناسب در کشور شده است با این حال هنوز آن باور جدی در زمینه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در بین برخی از مسئولین وجود ندارد.

تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش بنیان در اولویت باشد
این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی از مسئولین اطلاعات خوبی درباره حوزه دانش بنیان‌ها ندارند، تاکید کرد: این امر باعث کم توجهی و کم لطفی به این فعالیت شده است.

عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس اظهار داشت: قطعا باید ارائه تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش بنیان در اولویت بانک‌ها قرار گیرد تا حمایت از این شرکت‌ها مد نظر باشد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم کسانی که قصد سرمایه‌گذاری اقتصادی دارند بهتر است در عرصه شرکت‌های دانش بنیان سرمایه‌گذاری کنند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه انتخابیه بنده نسبت به قبل خوب است اما این سلسله فعالیت ها با جایگاه واقعی این فعالیت فاصله زیادی دارد.

کد خبر: ۲۷٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha