۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
تخصیص ۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های خاتمه‌ای
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد

تخصیص ۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های خاتمه‌ای

سازمان برنامه و بودجه، از تخصیص حدود ۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین مالی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و تکمیل پروژه‌های استانی و ملی خاتمه‌ای و مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، در راستای سیاست‌گذاری‌های دولت سیزدهم و تاکید رئیس‌جمهور برای حل مسائل استان‌ها و نهضت تکمیل طرح و پروژه‌های استانی و ملی خاتمه‌ای و روند اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور، ۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافت.

اعتبارات تخصیص یافته به این طرح‌ها، شامل سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به حمل و نقل و عمران شهری؛ سه هزار میلیارد تومان به آب و فاضلاب؛ دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به سلامت و رفاه اجتماعی؛ هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان به آموزش و پرورش؛ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به جهاد کشاورزی و محیط‌زیست؛ دو هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان به فرهنگ، گردشگری و ورزش و ۶۵۰ میلیارد تومان به صنعت، معدن و ارتباطات است.

بر اساس این گزارش همچنین سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز برای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و حدود سه هزار میلیارد تومان نیز برای سایر حوزه‌ها تامین اعتبار شده است.

کد خبر: ۲۷۷٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha