۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
عملکرد زنجان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها۲۱۶ میلیارد تومان است
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

عملکرد زنجان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها۲۱۶ میلیارد تومان است

زنجان-مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان،با بیان اینکه از ۲۷۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان منابع بانکی روستایی بیش از ۳۰۵ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است، گفت: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها ۷۹ درصد بیش از ۲۱۶ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار بازار،محمد رضا یوسفی ظهر شنبه در جلسه شورای بانک‌های استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه از ۲۷۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان منابع بانکی روستایی نیز بیش از ۳۰۵ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است، گفت: عملکرد استان زنجان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها ۷۹ درصد بیش از ۲۱۶ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تزریق این اعتبارات در روستاها به رونق اقتصادی کمک کرده و انگیزه ماندگاری روستائیان را در این مناطق بیشتر می کند، اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان از محل قرض الحسنه به بانک‌های عامل استان ابلاغ شد که از این میزان ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توانستیم دریافت کنیم.

مدیرکل ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان،با بیان اینکه  استقبال بانوان از مشاغل خانگی بیشتر از مردان است، گفت: بیشتر مشاغل خانگی در بخش صنایع‌دستی فرش، خدمات، دام و طیور می باشد.

یوسفی تصریح کرد: رویکرد جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت افزایش مشاغل خانگی است و  افزایش تسهیلات به توسعه مشاغل خانگی کمک خواهد کرد.

وی افزود: عملکرد چهار بانک استان زنجان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان بسیار مطلوب است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان، به اعتبارات مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: اعتبارات مشاغل خانگی در استان زنجان ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با عاملیت دو بانک است  که این دو بانک در استان زنجان تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند.

کد خبر: ۲٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha