۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۳
صنعت و دانشگاه باید دائم در کنار هم حرکت کنند
نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران:

صنعت و دانشگاه باید دائم در کنار هم حرکت کنند

زنجان-نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران،گفت: صنعت و دانشگاه باید دایم در کنار هم حرکت کنند و بدون نگاه به آینده نگری و آینده پژوهی نمی توانیم موفقیتی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار،محمدرضا بهرامی شامگاه چهارشنبه در هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در زنجان ،بر ضرورت آموزش مدیران و فعالان اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: رسیدن به رشد هدفگذاری شده هشت درصدی اقتصادی در کشور از رهگذر دانش و آموزش می‌گذرد.

وی ابراز کرد: صنعت و دانشگاه باید دایم در کنار هم حرکت کنند و بدون نگاه به آینده نگری و آینده پژوهی نمی توانیم موفقیتی داشته باشیم.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران،با بیان اینکه اگر نتوانیم خودمان را با شرایط روز از جمله توسعه هوش مصنوعی تطبیق بدهیم عقب می مانیم،گفت: امروز کشور نیازمند توسعه اقتصادی است و باید دست به دست هم بدهیم و حرکت را در این مسیر تسریع کنیم.

بهرامی،بر لزوم توجه ویژه به معدن به عنوان ثروت بزرگ در کشور تاکید کرد و یادآورشد: اکنون سهم معدن در اقتصاد کشور سه درصد است که در برنامه هفتم توسعه، رشد ١٣ درصدی برای بخش معدن دیده شده و در این راستا نیاز است زیرساخت‌های توسعه‌ای تامین شود.

وی تاکید کرد: تحقق رشد ١٣ درصدی اقتصادی هدفگذاری شده برای بخش معدن در گرو فراهم کردن زیرساخت‌ها از جمله بهره گیری از توانمندی‌های علمی است.

کد خبر: ۲۷۷٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha