۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
واگذاری ۴۸ درصد سهام وبوعلی

واگذاری ۴۸ درصد سهام وبوعلی

شرکت سرمایه‌ گذاری پاک اندیشان امین با نماد وبوعلی  ۴۸ درصد سهام عادی بانام خود را به مزایده گذاشت.

به گزارش بازار،  شرکت سرمایه‌ گذاری پاک اندیشان امین با نماد وبوعلی در نظر دارد ۴۸ درصد سهام عادی بانام خود در شرکت سرمایه گذاری پاک اندیشان امین به مزایده بگذارد.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع  مزایده واگذاری سهم الشرکه ۴۸ درصدی در سهام شرکت سرمایه‌گذاری پاک اندیشان امین (سهامی خاص) مطرح شده: این شرکت در نظر دارد ۴۸ درصد سهام عادی بانام خود در شرکت سرمایه گذاری پاک اندیشان امین (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۰۶۱۸۲ را به متقاضیان واگذار نماید. تعداد کل سهام قابل واگذاری ۹۶۰.۰۰۰ سهم به نرخ ۱۴۰۰.۰۰۰ ریال که در مجموع ۱۳۴۴.۰۰۰ میلیون ریال می‌باشد. متقاضیان می‌توانند پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ به شرکت سرمایه گذاری بوعلی به نشانی تهران - خیابان گاندی -خیابان علی شهاب (۱۱) پلاک ۱۳ در قبال اخذ رسید ارائه نمایند.

شایان ذکر است که قیمت مندرج در فوق قیمت پایه سهام قابل واگذاری می‌باشد و بدیهی است که بالاترین قیمت پیشنهادی مبنای محاسبه مبلغ معامله قرار می‌گیرد و شرکت‌کنندگان در مزایده می‌بایستی میزان رشد ارزش سبد سرمایه‌گذاری‌های بورسی شرکت سرمایه‌گذاری پاک اندیشان امین (سهامی خاص) را تا پایان ساعت معاملاتی روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ در ارائه پیشنهاد خود لحاظ نمایند و هر پیشنهاد قیمتی کمتر از خالص ارزش دارایی‌های شرکت مورد مزایده در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ مورد قبول نخواهد بود. قابل توجه اینکه سپرده شرکت در مزایده یک میلیارد ریال می‌باشد که بایستی به حساب شماره ۰۲۰۴۷۳۲۸۵۵۰۰۰ نزد بانک دی شعبه میدان ونک به نام این شرکت واریز و اصل رسید واریزی ضمیمه پیشنهادات در پاکات مربوطه ظرف مهلت مقرر به این شرکت تحویل گردد. بازگشایی پاکات پیشنهادات دریافتی راس ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ در محل دفتر مرکزی این شرکت به نشانی فوق الذکر گشایش می‌گردد.     

تاریخ مزایده  ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ و تاریخ مشخص شدن نتایج این مزایده ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ درج شده است.


 به گزارش بازار، شرکت سرمایه‌ گذاری پاک اندیشان امین با میانگین حجم ماه ۱۲ میلیون واحد با ارزش بازار ۳هزار میلیارد تومان در تابلوی بورس ثبت شده است. نسبت قیمت به درآمد این شرکت ۸.۸۹ درصد است. این شرکت در ۱۰ روز گذشته روند صعودی داشته و ارزش سهام آن از ۱۶.۱۷۰ ریال به ۱۸.۹۳۰ ریال رسیده است. این شرکت نسبت به نمادهای هم گروه خود در وضعیت مناسبی قرار دارد.  

کد خبر: ۲۷٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha