۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
لزوم توجه به اقتصاد دیجیتال | ارائه خدمات «نظارت تصویری» به کسب و کارها
رئیس اداره توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران مطرح کرد

لزوم توجه به اقتصاد دیجیتال | ارائه خدمات «نظارت تصویری» به کسب و کارها

گرگان- رئیس اداره توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: راهکار برون رفت از اوضاع فعلی اقتصاد کشور ورود به اقتصاد دیجیتال است.

به گزارش بازار، جواد حسین پور در همایش تحول دیجیتال توسعه کسب و کار که صبح چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: راهکار برون رفت از اوضاع فعلی اقتصاد کشور ورود به اقتصاد دیجیتال است.

رئیس اداره توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران افزود: بسیاری از کشورها به ظاهر ثروتمند هستند اما این سوال مطرح است که آیا این کشورها در عصر حاضر هم ثروتمند محسوب می شوند یا خیر.

وی گفت: در گذشته دارایی کشور ها منابعی مانند نفت و غیره بود اما در هزاره سوم وارد عصری شده ایم که الگوهای جدیدی در آن شکل گرفته و ثروت را به تعداد نخبگان می دانند.

وی با بیان اینکه در حوزه کسب و کار سه رویکرد مطرح می شود، گفت: در رویکرد اول چالش ها با نیروی انسانی، فرایندها و تعامل با مشتری حل می شود.

حسین پور ادامه داد: در رویکرد دوم نقطه تمرکز روی چالش ها نیست و بر توسعه مارکت تمرکز دارد و رویکرد سوم مربوط به ایجاد کارخانه های نوآوری است.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در دنیا رخ داده ورود به کسب و کارهای جدید چالش بر انگیز نیست که نمونه های بارز آن در «اسنپ» و «تپسی» مشاهده می شود.

ارائه سرویس نظارت تصویری مخابرات ایران به کسب و کارها

رئیس اداره توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سرویس نظارت تصویری مخابرات ایران یک سرویس جامع محسوب می شود، گفت: در نظارت تصویری مشتریان نه دوربین خریداری می کنند و نه نگران پشتیبانی و فضای ذخیره سازی هستند و صرفا سرویس مورد نظر را خریداری می کنند.

وی با بیان اینکه دوربین های این سرویس تولید داخل هستند، گفت: ۹۰ درصد دوربین های مارکت ایران قابل هک است اما در این سرویس تصاویر در مبدا رمز گذاری می شود و این شرکت به هیچ عنوان به تصاویر رکورد شده دسترسی ندارد.

به گفته حسین پور، در سرویس نظارت تصویری شرکت مخابرات تصاویر فشرده سازی شده و پهنای باند و حجم کمتری دارند.

وی بیان کرد: همچنین همزمان کاربران زیادی می توانند تصاویر را به طور همزمان بدون اختلال رصد کنند اما دوربین های مارکت فعلی با اتصال چهار کاربر دچار اختلال می شوند.

رئیس اداره توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این سرویس مزیت های منحصر به فردی دارد، گفت: در این سیستم در صورت بروز اختلال قبل از اینکه مشتری متوجه شود، هشدارهای لازم ارسال می شود.

کد خبر: ۲۷۷٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha