۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف ساخت قرار دارد
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف ساخت قرار دارد

مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت دو میلیون و ۳۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از تامین زمین و کسری، آماده سازی خدمات زیربنایی و روستایی، وضعیت عملکرد استان ها در بازآفرینی شهری، بحث طرح های تنطیم گیری، احتکار زمین، کنترل بازار اجاره، طرح جوانی جمعیت و موضوعات طرح نهضت ملی مسکن در تمامی استان ها امروز در جلسه ماهیانه گزارش داده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، وی افزود: در این جلسات تمامی مسئولان اقدام به بررسی مسائل و مشکلات در این حوزه می کنند و ما در سطح ملی اقدام به پیگیری مشکلات می کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن با سرعت در حال پیش رفتن است و پیشرفت قابل قبولی دارد گفت: در بحث تامین زمین ابتدا دولت چالش های زیادی داشت و بخش عمده ای از زمان دولت صرف تأمین زمین شد.

او گفت: قانون جهش تولید مسکن که ابلاغ شد ورود زمین الحاق شده صفر بود و آمار بانک زمین صفر بود اما بعد از تامین زمین توانستیم ۲میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی را پای کار بیاوریم و دولت در بخش تامین زمین و اجرا کار بزرگی در دستور کار دارد.

وی افزود: در قانون جهش تولید مسکن ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد و دولت تنها وظیفه ساخت واحدهای مسکونی حمایتی را در دستور کار خود دارد و در سایر بخش ها با تامین زمین و ارائه تسهیلات از ساخت این پروژه ها حمایت می کند.

وی اظهار کرد: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار در مراحل مختلف ساخت قرار دارد و در سایر بخش ها از جمله واحدهای مسکن روستایی پیشرفت خوبی داشته ایم و در پروژه های دیگر بحث تامین تسهیلات را در دستور کار خود قرار داده ایم.

کد خبر: ۲۷۷٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha