۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
تحلیل تکنیکال رمزارز آپتوس (APT)
کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

تحلیل تکنیکال رمزارز آپتوس (APT)

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: سقف کوتاه مدت رمزارز آپتوس ۱۹ دلار است که پس از آن می تواند با اصلاح جدی روبرو شود ضمن اینکه بهترین محدوده خرید در نقطه ۸ دلار می باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی که از رمزارز آپتوس (Aptos) ارائه داد تشریح کرد: رمزارز آپتوس یکی از پروژه های فاندامنتالی حوزه کریپتو که در یک سال گذشته بی سروصدا کار خود را به خوبی انجام داده است اکنون در محدوده ۱۴ دلاری می باشد.

وی افزود: در گزارش یک مرداد ماه ۱۴۰۲ در رسانه خبرگزاری بازار تأکید بر رشد آپتوس با اهداف ۹، ۱۳ و ۱۹ دلار داشتم که شاهد بودیم این پروژه به اهداف قیمتی خود نیز رسید.

تحلیل تکنیکال رمزارز آپتوس (APT)

زینلی با اشاره به اینکه سقف کوتاه مدت آپتوس ۱۹ دلار خواهد بود، گفت: این رمزارز ممکن است پس از آن با اصلاح جدی در کوتاه مدت روبرو شود ضمن اینکه بهترین محدوده خرید در نقطه ۸ دلار را دارد به این دلیل که هم حجم بسیار زیادی در آن محدوده انتظار خرید دارد و همچنین میانگین شش ماهه قیمتی آپتوس به حساب می آید.

این کارشناس بازارهای مالی از هموطنان خواست که در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ با دقت و آگاهی بیشتری فعالیت نمایند چراکه در این سال ها کار پیچیده تر از قبل خواهد بود.

کد خبر: ۲۷۶٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha