۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
قیمت مرغ در مازندران باثبات شده است
سرپرست جهاد کشاورزی مازندران:

قیمت مرغ در مازندران باثبات شده است

ساری- مومنی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که گوشت مرغ در استان به ثبات رسیده است، گفت: مرغ منجمد با قیمت ۶۷ هزار تومان عرضه می شود.

بابک مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار درباره تصمیمات ستاد تنظیم بازار ویژه شب عید با اظهار این که امسال سه رویداد مهم را در دستور کار داریم، افزود: تاکنون ۲۵۰ تن سیب و ۲۵۰ تن پرتقال برای تنظیم بازار شب عید تامین شده است.

وی با عنوان این که تاکنون ۱۵۰ تن سیب به استان ارسال شده است، گفت: هنگام آغاز طرح تنظیم بازار، اقلام و کالاها در بازار عرضه می شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به ۱۲۵ تن گوشت گرم در نوروز در استان توزیع داده می شود، گفت: ۴۰۰ تن مرغ گرم نیز برای ایام نوروز در استان توزیع می شود.

مومنی با اظهار این که هیچ محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی نداریم، گفت: ۸۰۰ تن شکر خانوار برای ماه رمضان و نوروز و ۱۰ تن خرما نیز در استان توزیع می شود.

وی با عنوان این که پیش بینی می شود ماه مبارک رمضان و نوروز آرامی را در پیش داشته باشیم از مردم خواست تا متناسب با نیازها نسبت به خرید اقلام اقدام کنند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید براین که نظارت بر توزیع به اتاق اصناف واگذار شده است، تصریح کرد: همچنین تیم نظارتی ذیل کارگروه اقدام معاونت برنامه ریزی و اقتصادی استان مازندران تشکیل شده است.

مومنی با اشاره به ثبات قیمت مرغ در استان گفت: نرخ مرغ منجممد ۶۷ هزار تومان و مرغ گرم ۷۸ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

کد خبر: ۲۷۶٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha