۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
گلستان پیشرو در توسعه فیبرنوری | بستر ارائه خدمات نوین به کسب و کارها فراهم شد
مدیر مخابرات منطقه گلستان:

گلستان پیشرو در توسعه فیبرنوری | بستر ارائه خدمات نوین به کسب و کارها فراهم شد

گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان، گفت: با افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت و فیبرنوری در گلستان، بستر توسعه خدمات نوین به کسب و کارها نیز فراهم شده است.

به گزارش بازار، غلامعلی شهمرادی در همایش «تحول دیجیتال توسعه کسب و کار» که صبح چهارشنبه در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: کسب و کار های موفق دنیا تحول خود را مرهون پیشرفت در حوزه دیجیتال هستند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان اینکه در تلاش برای بهبود تعامل با مشتریان خود هستیم، تصریح کرد: تغییر شگرف در عملکرد بنگاه ها با محوریت فناوری های تحول آفرین امکانپذیر است.

وی با بیان این که تحول دیجیتال نیازمند زیر ساخت است، گفت: مهمترین زیرساخت مورد نیاز، زیرساخت ارتباطی است که تنها در بستر فیبر نوری می توان پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

شهمرادی یادآور شد: تکنولوژی ها و فناوری هایی که در بستر فیبر نوری عرضه می شود سبب شده که از آن به عنوان نوآوری یاد می شود و این تجهیزات بسیار ارزشمند است.

وی به مزیت های فیبر نوری اشاره کرد و گفت: سرعت بالا، پهنای باند بالا، امنیت اطلاعات، محدودیت در مسافت سرویس دهی به کاربران بخشی از مزیت ها است.

ایجاد ۳۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در گلستان 

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: اگر بخواهیم اتفاقی در حوزه فناوری های دیجیتال رخ دهد باید بستر زیر ساختی ایجاد شود و مخابرات امروز این بستر را ایجاد کرده است‌.

وی در توضیح بخشی از زیر ساخت های فیبر نوری در گلستان که از استان های پیشرو بوده گفت: تا کنون سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در سراسر استان وجود دارد که هزار کیلومتر در ۳۷ شهرهای استان، ۱۷۵۰ کیلومتر فیبر در بیش از ۵۰۰ روستای استان و ۴۵۰ کیلومتر فیبر بین شهری است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: ۱۵۰ شرکت و سازمان دولتی و خصوصی از طریق فیبر نوری به صورت اختصاصی سرویس دریافت می کنند و بسیاری از شرکت های خصوصی به استقبال از این بستر ماندگار رفته اند.

وی اضافه کرد: شرکت ها برای فراهم کردن ارتباط پایدار متوجه اهمیت این موضوع شدن اند و اکنون در ۱۷ شهرک صنعتی استان دارای فیبر نوری هستند.

شهمرادی ادامه داد: فیبر نوری اتوبانی چند بانده ایجاد کرد که با هر سرعتی می توان حرکت کرد و باند های اختصاصی در نظر گرفت، لذا به همه دستگاه ها توصیه می کنیم از این بستر به بهترین شکل ممکن استفاده کنند زیرا فواید پهنای باند اختصاصی، باکیفیت و امن بسیار ارزشمند است.

کد خبر: ۲۷۶٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha