۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
زنجان از زیرساخت‌های خوب گردشگری برخوردار است
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

زنجان از زیرساخت‌های خوب گردشگری برخوردار است

زنجان-صفوی،مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان،گفت: زنجان از زیرساخت‌های خوب گردشگری برخوردار بوده و تلاش می‌شود تا این زیرساخت‌ها حفظ و در معرض دید گردشگران قرار گیرد.

سعید صفوی در گفتگو با خبرنگار بازار، از فعال شدن دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان از ۱۰ دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: دستورالعمل‌های خدمات سفر به دستگاه‌های عضو این ستاد ارسال شده و امیدواریم برنامه‌ریزی خوبی در راستای جذب گردشگر داشته باشند.

وی ابراز کرد: بنا داریم در طول ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ستاد خدمات سفر استان زنجان بتواند خدمات ارزنده‌ای را به گردشگران و مسافران نوروزی در قالب ۱۲ کمیته این ستاد ارائه دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: زنجان از زیرساخت‌های خوب گردشگری برخوردار بوده و تلاش می‌شود تا این زیرساخت‌ها حفظ و در معرض دید گردشگران قرار گیرد.

صفوی تاکید کرد: یکی از اماکن دیدنی شهر زنجان موزه مردان نمکی است که پس از نزدیک به سه سال به روزرسانی شد و همچنین همچنین مرمت موزه مردم‌شناسی رختشویخانه زنجان انجام شد.

وی به اهمیت وجود خانه‌های بوم‌گردی در استان اشاره کرد و افزود: شمار این خانه‌ها به اقدامات صورت گرفته دو برابر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، از فعال بودن موزه‌های استان تا ساعت ۲۲ در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت با توجه به اینکه ایام نوروز با ماه مبارک رمضان مقارن شده است، از این روز خدماتی که در تاسیسات گردشگری استان به مسافران نوروزی ارائه می‌شود، مطابق با صوابط رعایت ماه مبارک رمضان خواهد بود.

کد خبر: ۲۷۶٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha