۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
نمایشگاه بهاره و ضیافت در زنجان کار خود را آغاز کرد
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان:

نمایشگاه بهاره و ضیافت در زنجان کار خود را آغاز کرد

زنجان-نمایشگاه بهاره و ضیافت شامگاه سه شنبه کار خود را در نمایشگاه بین المللی کاسپیین زنجان خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار بازار،نمایشگاه بهاره و ضیافت شامگاه سه شنبه کار خود را در نمایشگاه بین المللی کاسپیین زنجان خود را آغاز کرد.

نمایشگاه فروش بهاره با هدف تامین مایحتاج و نیازهای عمومی شهروندان، تامین کالاهای اساسی سبد خانوار، کمک به اقتصاد خانواده‌ها و حمایت از تولید کنندگان داخلی برگزار شده است.

یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه توزیع کالاها و اقلام مورد نیاز شب عید مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب است و با توجه به مصادف بودن ماه مبارک رمضان با عید نوروز سال ۱۴۰۳ تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مورد توجه قرار گرفته است.

این نمایشگاه در سه هزار و ۹۰۰ متر مربع فضای مسقف برگزار شده و در این نمایشگاه ۱۹۰ شرکت کننده از ۱۱ استان کشور شامل زنجان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، همدان، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین، گیلان، کردستان و اصفهان شرکت دارند.

گفتنی است پوشاک ۲۸ درصد، شیرینی‌های سنتی و شکلات ۲۴ درصد، کیف و کفش ۹ درصد، خشکبار و آجیل ۹ درصد، عسل و لبنیات پنج درصد، صنایع دستی و بدلیجات پنج درصد و زیتون و فراورده‌ها چهار درصد فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده و محصولات این نمایشگاه ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به بازار پایین‌تر عرضه می‌شود.

کد خبر: ۲۷۶٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha