۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
خدمات برای گردشگران و مسافران نوروزی باید در شهرستان‌ها تداوم داشته باشد
استاندار زنجان:

خدمات برای گردشگران و مسافران نوروزی باید در شهرستان‌ها تداوم داشته باشد

زنجان-استاندار زنجان،گفت: خدماتی که در مرکز استان برای گردشگران و مسافران نوروزی ارائه می‌شود، باید در شهرستان‌ها نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، بر لزوم فعال شدن ستاد خدمات سفر در شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم خدماتی که به گردشگران و مسافران نوروزی در مرکز استان ارائه می‌شود، در شهرستان‌ها نیز تداوم داشته باشد.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه‌های جدی استان تحقق سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری است.

استاندار زنجان گفت: با ورود جدی به این عرصه و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران این حوزه، قادر خواهیم بود گردشگری زنجان را به یکی از بخش‌های پردرآمد استان تبدیل کنیم.

افشارچی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی در شهر زنجان باید به موضوع گردشگری نگاه ویژه‌ای داشته و گام‌های بلندی برای رونق بخشیدن به این حوزه بردارند و بی‌تردید در ایامی که پیش رو داریم، کمیته‌های ذیل ستاد خدمات سفر باید تلاش کنند تا گردشگران و مسافران نوروزی لحظات خوبی را در زنجان داشته باشند.

وی افزود: توجه به نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی یکی از ضرورت‌های امروز برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی است.

استاندار زنجان بیان داشت: خدماتی که در مرکز استان برای گردشگران و مسافران نوروزی ارائه می‌شود، باید در شهرستان‌ها نیز تداوم داشته باشد.

افشارچی خواستار نظارت جدی بر بازار در روزهای پایانی سال توسط دستگاه‌های ذی‌ربط شد و افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند در ایام نوروز، مایحتاج اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان را تهیه کنند.

کد خبر: ۲۷۶٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha