۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
بیشترین نرخ فرو نشست زمین در تهران مناطق ۱۷، ۱۸ و ۱۹
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات در پاسخ به بازار اعلام کرد

بیشترین نرخ فرو نشست زمین در تهران مناطق ۱۷، ۱۸ و ۱۹

بیت الهی، رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: مناطق ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دارای بیشترین نرخ فرو نشست در تهران هستند و در اطراف تهران، دشت ورامین دارای فرونشست‌های وسیع است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: علی بیت‌اللهی در نشست خبری امروز که در محل ساختمان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بازار که پرسید بیشترین فرونشست زمین در تهران مربوط به کدام مناطق است گفت: زون‌های فرونشست زمین در تهران بیشتر در جنوب و جنوب غربی شهر تهران تا شهریار است. اما نرخ فرونشست زمین در تهران ۱۵ تا ۲۲ سانتی متر در سال است.

لکه‌هایی در فرونشست در دشت ورامین، شهریار به سمت پیشوا مشاهده می‌شود که نرخ ۱۷ سانتی‌متر در سال را نشان می‌دهد

وی ادامه داد: علاوه بر آن لکه‌هایی در فرونشست در دشت ورامین، شهریار به سمت پیشوا مشاهده می‌شود که نرخ ۱۷ سانتی‌متر در سال را نشان می‌دهد.

بیت‌اللهی خاطر نشان کرد: در دشت ورامین شکاف‌هایی نمایان شده که در دنیا بی‌نظیر است که این منطقه فرونشست شامل معین‌آباد به سمت جاده گرمسار به قم می‌شود.

مناطق ۱۷، ۱۸ و ۱۹ از پهنه‌های فرونشست در تهران به شمار می‌روند که دارای نرخ فرونشست ۲۲ سانتی‌متری در سال هستند

رئیس مرکز زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به فرونشست زمین در تهران، اظهار کرد: مناطق ۱۷، ۱۸ و ۱۹ از پهنه‌های فرونشست در تهران به شمار می‌روند که دارای نرخ فرونشست ۲۲ سانتی‌متری در سال هستند.

رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ادامه داد: مناطق ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دارای بیشترین نرخ فرونشست است و در اطراف تهران، دشت ورامین دارای فرونشست‌های وسیع است.

کد خبر: ۲۷۶٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha