۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
دانلود قسمت اول سریال افعی تهران با حجم رایگان

دانلود قسمت اول سریال افعی تهران با حجم رایگان

قسمت اول افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی منتشر شد.

به گزارش بازار، قسمت اول افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی منتشر شد. سریال افعی تهران قسمت ۱ با ژانر درام اجتماعی ماجرای کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی می شود و در آن بازیگران محبوبی همچون پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی هنرنمایی می کنند.

عنوان ریپورتاژ : دانلود قسمت اول سریال افعی تهران با حجم رایگان

قسمت اول افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی منتشر شد. سریال افعی تهران قسمت ۱ با ژانر درام اجتماعی ماجرای کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی می شود و در آن بازیگران محبوبی همچون پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی هنرنمایی می کنند.

تمامی بازیگران سریال

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی با حضور مریلا زارعی، هومن سیدی و مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، بازیگر خردسال: ماهور نعمتی

خلاصه داستان قسمت اول افعی تهران

این سریال کمدی سیاه به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی، در حال فیلمبرداری است. داستان از جریان یک سینماگر بازیگر به نام افعی (پیمان معادی) آغاز می‌شود که به‌طور ناگهانی دست به قتل می‌زند. سریال با شوخی‌هایی درباره اهالی صنعت سینما، از جمله حضور یک روان‌شناس سینما، راوی این داستان جذاب را ارائه می‌دهد.

لینک دانلود سریال افعی تهران قسمت اول

برای دانلود قسمت اول سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت اول سریال افعی تهران با حجم رایگان

دانلود سریال افعی تهران

درباره سریال افعی تهران بیشتر بدانیم

سریال "افعی تهران" به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی، یک سریال کمدی سیاه و اجتماعی است که در حال فیلمبرداری می‌باشد. این سریال به داستان یک سینماگر بازیگر می‌پردازد که به نحوه جذاب و طنزآمیزی دست به قتل می‌زند و در این مسیر، شوخی‌ها و تناقض‌هایی اجتماعی نیز به تصویر کشیده می‌شوند. با بازیگران برجسته و کارگردانی ماهر، سریال پیش بینی می‌شود یکی از آثار برجسته سال باشد.

دانلود قسمت اول سریال افعی تهران با حجم رایگان

معرفی سریال جنگل آسفالت

سریال جنگل آسفالت  به کارگردانی پژمان تیمورتاش در ژانر درام، اجتماعی است. این سریال دو هفته پس از پخش قسمت اول افعی تهران از زردفیلم پخش می شود. نویدمحمدزاده و فرشته حسینی و امیر جعفری از جمله بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال

هنگامه، جوان ۲۵ ساله‌ای است که برای نجات برادر کوچکترش، دانیال، از یک خطر بزرگ رو به رو می‌شود. در تلاش برای جلب پول مورد نیاز، او به ماجراجویی‌های پیچیده و خطرناک فرو می‌رود.

دانلود سریال جنگل آسفالت

معرفی سریال بازنده

بازنده مینی سریال جدید نمایش خانگی است که چند روز پس از قسمت اول افعی تهران از زردفیلم پخش می شود. کارآگاه به نام کیانی است که با یک پرونده پیچیده و معمایی روبرو می‌شود. این پرونده رازهای بزرگی از یک خانواده را فاش می‌کند و کیانی باید با استفاده از تمام توانایی‌هایش تا روحیه انتقام و عدالت را در این پرونده حفظ کند.

دانلود سریال بازنده

کد خبر: ۲۷۶٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha