۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
رشد ۷۸ درصدی سرمایه صندوق روستاییان و عشایر در دولت سیزدهم
مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر خبر داد

رشد ۷۸ درصدی سرمایه صندوق روستاییان و عشایر در دولت سیزدهم

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت که از زمان استقرار دولت سیزدهم، سرمایه این صندوق ۷۸ درصد رشد داشته است که در ۲ تا سه سال آینده معادل ۱۶ برابر سال‌های گذشته می‌شود.

به گزارش بازار، بیت‌اله برقراری امروز (سه‌شنبه) در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بالابردن روابط بین مدیر و کارکنان، اصلاح مشکلات محیطی و افزایش خلاقیت از جمله عوامل موثر بر بهره‌وری است.

وی با تاکید بر اینکه با شعار هیچ چیزی تحقق پیدا نمی‌کندو باید برنامه راهبردی داشت، بیان‌داشت: تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات، برنامه راهبردی مبتنی بر علم است؛ فرض کنید یک کشتی بدون قطب‌نما در حال حرکت است، مشخص است که این کشتی به ساحل نمی‌رسد و بهره‌وری دقیقا شبیه قطب‌نما در دریا عمل می‌کند.

مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر اظهار داشت: در صندوق توسعه روستایی بر اساس اسناد بالادستی، گسترش چتر تامین بیمه و سرمایه‌گذاری دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: یکی از مشکلات و چالش‌هایی که در کشور مطرح است، به صندوق‌های بازنشستگی مربوط می‌شود و یکی از وظایف صندوق‌ها سرمایه‌گذاری است تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

برقراری ادامه‌داد: همه تحرکات صندوق توسعه روستایی مبتنی بر تعهدات بیمه‌ای است. نقشه استراتژیک صندوق توسعه روستایی رشد ارزش دارایی‌ها، افزایش حجم سرمایه گذاری و سبد سهام است که منجر به موفقیت می‌شود.

وی گفت: خرید و فروش به موقع سهم، ‌ اقدام به موقع و مسائلی از این دست منجر به بهره‌وری و رشد دارایی صندوق توسعه روستایی شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور تاکید کرد: ۴۵ اقدام در دهه فجر در صندوق به انجام رسید که بخش عمده آن برای نخستین بار انجام می‌شد. یکی از آن‌ها جذب عضو جدید بود که توانستیم ۸۰۰ هزار جذب در بیمه اختیاری داشته باشیم.

برقراری اضافه‌کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با جذب عضو، تزریق پول‌های خرد به اقتصاد کشور را رقم زد که این کار به کاهش تورم منجر می‌شود. در گام بعدی این صندوق از محل پول‌های مردم همراه با سهم ۲ برابری که دولت پرداخت می‌کند، در مسیر سرمایه‌گذاری قدم برمی‌دارد.

وی گفت:‌ اصلاح ساختار و افزایش سرمایه باعث شد سود این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر خاطرنشان‌کرد: بهره‌وری دارای مصادیقی است که با انجام آن‌ها می‌توان این شاخص را افزایش داد. معتقدیم که در حوزه سرمایه‌گذاری باید مبتنی با سیاست‌های دولت حرکت و از تجربیات گذشته استفاده کرد.

کد خبر: ۲۷۶٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha