۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
سناریوهای پیش‌روی سکه طلا
تحلیل هفتگی سکه طلا؛

سناریوهای پیش‌روی سکه طلا

قیراطی کارشناس بازارهای مالی گفت: سکه طبق اندیکاتور Stochastic RSI در محدوده بالا به سمت بالا کراس کرده که با توجه به هیجانات انتظار می رود سکه تا ۳۷ و نیز ۴۰ میلیون تومان حرکت داشته باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: امیدرضا قیراطی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیل و بررسی سکه طلا، اظهار داشت: سکه در حال حاضر قله تاریخی خود را شکسته است و دو سناریو پیش روی دارد.
وی با بیان یک نکته آموزشی گفت: در صورتیکه سه کندل بالای خط مقاومت زده شود و همچنین دو تا سه بار با قله تاریخی برخورد داشته باشد، در این صورت می‌توان گفت روند صعودی است که در مورد سکه طلا چنین اتفاقی افتاده و گارد صعودی به خود گرفته است.

سناریوهای پیش‌روی سکه طلا


این مدرس بازار سرمایه طبق اندیکاتور Stochastic RSI بیان کرد: بر اساس یک سناریو بدبینانه، سکه طبق این اندیکاتور در محدوده بالا به سمت بالا کراس کرده است به رغم این که در اوج هیجانات قرار داریم. در این سناریو انتظار می رود سکه حتی تا ۳۷ و نیز ۴۰ میلیون تومان حرکت داشته باشد زیرا محدوده مقاومتی جدید 40 میلیون تومان خواهد بود.
قیراطی سناریوی بعدی را در صورت مخابره شدن اخباری پیرامون سکه عنوان کرد که و گفت: در این صورت می‌تواند قیمت ها از قله تاریخی خود پولبک زده و دوباره روند صعودی بگیرد .

کد خبر: ۲۷۶٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha