۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
 افزایش  سرمایه نماد بترانس

افزایش  سرمایه نماد بترانس

اعضای هیات مدیره شرکت ایران ترانسفو با نماد بترانس با افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌هاموافقت کردند.

به گزارش بازار، شرکت ایران ترانسفو با نماد بترانس از افزایش  سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها این شرکت خبر داد.
 

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها( گروه ب) عنوان شده: در راستای شفافیت ارزش دارایی‌های شرکت و بهبود ساختار مالی، هیئت مدیره محترم با کلیات برنامه افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، طی مصوبه شماره ۱۷۲۸-۷ به شرط اخذ موافقت سهامداران محترم عمده(اکثریت سهامداران) موافقت نموده که با توجه به کسب موافقت سهامداران محترم، اقدامات لازم جهت انجام مراحل قانونی این مصوبه، در دستور کار شرکت قرار گرفت.    

به گزارش بازار، شرکت ایران ترانسفو  یکی از بزرگترین شرکت‌های بازرگانی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات برقی و صادرات محصولات داخلی فعالیت می‌کند. میانگین حجم ماه این شرکت بیش از ۱۷ میلیون واحد است، این شرکت با نسبت قیمت به درآمد ۵۸.۹۲ درصدی با ارزش بازار ۲۲ هزار میلیاردی تومانی در تابلوی بورس ثبت شده است. در طول ۱۵ روز اخیر ارزش سهام این شرکت روند مثبتی را داشته و از ۵۱.۹۵۰ به ۶۰.۸۶۰ ریال در آخرین روز معاملات خود رسید. با توجه به قرارداد وزرات نیرو ایران به کشورهای همسایه از جمله عراق پیش‌بینی می‌شود از لحاظ بنیادی در بلند مدت روند رشد سهام این شرکت مثبت باشد.

کد خبر: ۲۷٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha