۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
نقش موثر بانوان کارآفرین در دستاوردهای صنعتی استان گلستان
رئیس سازمان صمت گلستان مطرح کرد

نقش موثر بانوان کارآفرین در دستاوردهای صنعتی استان گلستان

گرگان- رئیس سازمان صمت گلستان با بیان اینکه بخش اعظمی از موفقیت های صنعتی در گلستان مرهون تلاش های بانوان کار آفرین است، گفت: به خود می بالیم که در حوزه اقتصادی استان بانوان توانمندی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، درویشعلی حسن زاده عصر دوشنبه در اولین همایش تجلیل از بانوان کارآفرین استان گلستان اظهار کرد: زنان دو نقش اساسی در حوزه کسب و کار و کانون خانواده ایفا می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در استان گلستان هزار و ۱۵۰ واحد صنعتی با اشتغال ۲۹ هزار نفر در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از موفقیت های صنعتی استان مرهون تلاش های بانوان کار آفرین است، گفت: در حوزه تجارت داخلی و بین الملل زنان توانمندی در استان فعالیت می کنند.

رئیس سازمان صمت گلستان با اشاره به اینکه در انتخاب روسای اصناف و اتحادیه های استان از ظرفیت بانوان استفاده شده است، بیان کرد: در حوزه بسیار مهم بافت فرش دستباف بیش از ۳۸ هزار بانوی بافنده فعالیت می کنند و بسیاری هم گمنام هستند که اکنون شاهد رویش های نسل جوان در این صنعت هستیم.

حسن زاده گفت: به خود می بالیم که در حوزه اقتصادی استان بانوان فعال و توانمندی حضور دارند و به نوبه خود از زحمات آنان تشکر می کنم.

کد خبر: ۲۷۶٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha