۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
تفاهم‌نامه‌های ۵.۸ میلیون دلاری شرکت‌های ایران و روسیه در حوزه فناوری نوین ساختمانی

تفاهم‌نامه‌های ۵.۸ میلیون دلاری شرکت‌های ایران و روسیه در حوزه فناوری نوین ساختمانی

دو شرکت دانش‌بنیان ایرانی تفاهم‌نامه همکاری به ارزش پنج میلیون و ۸۰۰ دلار برای تأمین فناوری نوین ساختمانی با شرکت‌های روس امضا کردند.

به گزارش بازار، این تفاهم‌نامه همکاری در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساخت‌وساز، فناوری و مصالح ساختمانی موسوم به روس‌بیلد (RosBuild) و در آیینی با حضور سید بهنام کاظمی رایزن همکاری‌های فناوری و نوآوری سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو به امضا رسید.

یکی از این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه مشارکت در فناوری نوین سازه‌های گلخانه‌ای و تفاهم‌نامه دیگر در زمینه تبادل تکنولوژی و واقعیت افزوده در حوزه ساخت و ساز است.

نمایشگاه بین‌المللی روس‌بیلد بخشی از رویدادهای هفته ساخت و ساز روسیه است که با هدف تأمین مصالح ساختمانی باکیفیت و بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها در عرصه ساخت و ساز طرح‌ریزی شده است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ورود تأمین‌کنندگان مصالح و فناوری ساخت و ساز به بازار روسیه محسوب می‌شود.

۹ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در این نمایشگاه که تا شامگاه جمعه به مدت چهار روز برپا بود، دستاوردهای خود در زمینه ساختمان‌های هوشمند و دوستدار محیط زیست را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

این شرکت‌ها با همکاری وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور یافته بودند.

کد خبر: ۲۷۶٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha