۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
استفاده از سازندگان غیر بومی در طرح مسکن ملی گلستان | ظرفیت استان مغفول ماند 
عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان گلستان انتقاد کرد؛

استفاده از سازندگان غیر بومی در طرح مسکن ملی گلستان | ظرفیت استان مغفول ماند 

گرگان- احمدی، عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان گلستان ضمن گلایه از فعالیت سازندگان غیر بومی در اجرای طرح مسکن ملی گلستان، گفت: متاسفانه از ظرفیت انبوه سازان بومی استان در اجرای این طرح استفاده نشد.

محمد علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سه سال گذشته اعضای انجمن انبوه سازان گلستان نشست ها و جلسات بسیاری با راه و شهرسازی استان برگزار و مشکلات این حوزه را مطرح کردند.

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان گلستان افزود: تا آنجا که مقدور بوده مشکلات مطروحه برطرف شده و ما به بر طرف کردن سایر معضلات پیش روی سازندگان و انبوه سازان گلستانی امیدواریم.

وی گفت: علی رغم پتانسیل بالای انبوه سازان اما در طرح نهضت ملی مسکن از این ظرفیت استفاده نشده است.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان با بیان اینکه متاسفانه سازندگان غیر بومی به این حوزه ورود کرده اند، گفت: این موضوع یکی از ضعف های راه و شهر سازی محسوب می شود که نتوانست از ظرفیت بومی استان در اجرای این طرح استفاده کند که امیدواریم در سال جدید اتفاقات بهتری رقم بخورد.

احمدی بیان کرد: علی رقم وعده و وعید های داده شده اما واضح و روشن است که پروژه نهضت ملی مسکن در سراسر کشور روند خوبی نداشته است.

وی ادامه داد: تا کنون نتیجه قابل قبولی از این طرح در استان مشاهده نشده اما امیدواریم با تلاش های بیشتر این مهم محقق شود.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان گلستان اضافه کرد: بسیاری از خانواده ها دارایی های خود را برای خرید این مسکن نقد کرده اند که اکنون بلاتکلیف هستند و طولانی شدن این روند به هیچ وجه خوشایند نیست.

احمدی در خاتمه گفت: امیدواریم با رویکرد های جدید وزارت راه و شهر سازی هر چه زودتر این طرح به سرانجام مطلوب برسد.

کد خبر: ۲۷۶٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha