۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
سهم سود شهرداری گرگان از سهام پسماند محاسبه شود
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان: 

سهم سود شهرداری گرگان از سهام پسماند محاسبه شود

گرگان- رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان با بیان اینکه ۱۶.۵ درصد از سهام پسماند متعلق به شهرداری است، گفت: باید این سود در قرارداد شهرداری با سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان محاسبه شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ابوالفضل تجری شامگاه شنبه در صحن علنی و رسمی شورای اسلامی شهر گرگان در رابطه با لایحه حمل و نقل پسماند عادی و زباله شهری شهر گرگان اظهار کرد: با قرارداد شهرداری با سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان برای حمل زباله مخالفم زیرا معتقد هستم این نهاد باید یکی از سازمان های تابعه شهرداری باشد اما اکنون زیر مجموعه استانداری به حساب می آید.

رئیس کمیسیون خدمات سیما منظر و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه ۱۶.۵ درصد از سهام پسماند متعلق به شهرداری است، افزود: سود حاصل از قرارداد به نفع شهرداری بوده و باید سود مورد نظر در نرخ دریافتی بابت حمل زباله توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان از شهرداری گرگان محاسبه شود که بدین ترتیب مبلغ پرداختی توسط شهرداری کاهش می یابد.

وی بیان کرد: شهردار گرگان توضیح دهد که ۲۸ تن ضایعات جمع آوری و تفکیک شده کجا فروش رفته و در کدام حساب شهرداری آمده است.

گفتنی است لایحه حمل و نقل مواد زائد جامد شهری (زباله) به ازای هر کیلوگرم هزار و ۳۲۰ ریال جمعه برای مدت ۱۲ ماه تا سقف ۱۰۸ میلیون کیلوگرم با مبلغ ۱۴۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال در قالب انعقاد قرارداد با سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان با رای پنج عضو شورای شهر گرگان مصوب شد.

کد خبر: ۲۷۶٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha