۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
طرح بازسازی روستای تاریخی «چهارباغ» درحال اجراست
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

طرح بازسازی روستای تاریخی «چهارباغ» درحال اجراست

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: طرح بازسازی روستای تاریخی «چهارباغ» شامل زیرسازی، دیواره سازی، آسفالت و احیاء خانه ها درحال اجراست.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، سید محمد حسینی، در بازدید معاون عمرانی استاندار گلستان از روستای چهارباغ گرگان اظهار کرد: بنیاد مسکن استان در روستای چهارباغ تا کنون هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت، سه هزار و ۸۰۰ متر مربع احداث کانال و جوی و ۳۰ متر طول احداث دیوارسنگی انجام داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: از اعتبارات سال ۹۸ نیز ۱۲۰ میلیون تومان برای انجام مطالعات با توجه به رانشی بودن قسمتی از روستا و ۱۰۰ میلیون تومان برای احداث کانال در نظر گرفته است که مطالعات توسط دانشگاه گلستان در حال انجام و اجرای کانال در مرحله انتخاب پیمانکار است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با برشمردن ویژگی‌های روستای چهارباغ از پیش بینی ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت و تعریض پل روستا برای سال ۹۹ خبر داد.

حسینی با بیان این که  ۳۰۰ جلد سند مالکیت در این روستا صادر شده و ۳۴۸ جلد دیگر هم در دست اقدام است، اظهار کرد: ۱۷۴ فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، دو فقره تسهیلات تعمیری و هفت فقره تسهیلات احداثی (حوادثی) در سال ۹۸ پرداخت شد.

کد خبر: ۲۷٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha