۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
معرفی ۱۳ آرایشگر عروس برتر ایران

معرفی ۱۳ آرایشگر عروس برتر ایران

میکاپ و آرایش عروس به سبک های مختلف و توسط میکاپ آرتیست های مختلف انجام می شود.

میکاپ و آرایش عروس به سبک های مختلف و توسط میکاپ آرتیست های مختلف انجام می شود. رنج قیمت میکاپ عروس در تهران و شهرهای بزرگ به طور میانگین بین ۳.۴ میلیون تا ۱۲ میلیون تومان است که متناسب با سبک کاری، مکان سالن زیبایی و غیره این نرخ متفاوت خواهد بود. در این مقاله از تاپ ۱۳ قصد داریم برترین و گران ترین آرایشگر های ایران را به شما معرفی کنیم، عنوانی که شاید برای شما به عنوان کسی که در شرف ازدواج بوده و به دنبال میکاپ آرتیست و سالن زیبایی است، جذاب باشد.

رتبه ۱ :شبنم نظیف

نام اول در لیست بهترین آرایشگر عروس ایران ، سرکار خانم شبنم نظیف با سال ها فعالیت حرفه ای در این حوزه است. شبنم نظیف سال ها قبل فعالیت خود را در ولنجک تهران آغاز کرد و به سبب استقبال مشتریان دائمی و جدید خود توانست شعبه دوم سالن زیبایی خود را سعادت آباد تاسیس کند.

خانم شبنم نظیف بهترین آرایشگر عروس ایران

خدمات VIP پکیج های عروس در این سالن زیبایی از حدود ۱۲ میلیون تومان آغاز می شود. اما اگر پرداخت این هزینه کمی برای شما سنگین است، نگران نباشید. در این سالن زیبایی پکیج های مختلف با قیمت های متنوعی به عروس خانم ها پیشنهاد داده می شود تا هر کس با هر میزان بودجه بتواند از آن ها استفاده کند. البته در این حالت ممکن است بخشی از میکاپ توسط دستیار های خانم شبنم نظیف انجام شود.

در سالن زیبایی شبنم نظیف خدمات بسیاری انجام می شوند که این خدمات شامل موارد است:

مرکز تخصصی آرایش و میکاپ عروس

کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی و زیبایی

رنگ مو با بهترین و متفاوت ترین روش های جدید

اکستنشن با انواع موهای طبیعی

میکاپ صورت و گریم فوق حرفه ای عروس و بازیگران سینمایی

کاشت ناخن به صورت های مختلف ژل، کاور ژل، میکس، طراحی در آب، طلاکوب، فویل و …

تاتو خط چشم

کاشت و امستنشن مژه به صورت طبیعی (دانه ای و ریسه ای)

مزون لباس عروس

رتبه ۲ : مریم یکتا

یکی از برترین آرایشگرتن عروس ایران در حال حاضر خانم مریم یکتا است که در الهیه تهران یک سالن زیبایی بسیار لوکس با خدمات متنوع دارد. به عنوان عروس این سالن زیبایی باید حداقل ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید. با توجه به خدمات عروسی که برای شما انجام خواهد شد، این قیمت بالاتر نیز خواهد رفت.

سالن زیبایی مریم یکتا

میکاپ های عروس این میکاپ آرتیست به سبکی کاملا اروپایی و زیبا انجام شده و شما در بهترین روز زندگیتان مانند ملکه ای زیبا خواهید درخشید. تمامی مواد مورد استفاده در میکاپ از بهترین مواد و برندهای آرایشی است تا آرایش به خوبی روی پوست شما بنشیند و ماندگار باشد.

رتبه ۳ :عسل خباز

نام سوم در لیست برترین آرایشگر ایران، مریم خباز است که پایه قیمت میکاپ های عروس او از ۸ میلیون تومان آغاز می شود. این سالن زیبایی در سعادت آباد تهران واقع شده و توسط خانم عسل خباز و خواهرشون اداره می شود. یکی از تفاوت های میکاپ این سالن زیبایی ترکیب سبک لایت و عربی با یکدیگر است. در واقع در این میکاپ سایه های عربی به شکلی محو و اروپایی استفاده می شود که ظاهری بسیار زیبا و خاص به چشم ها خواهد داد.

عسل خباز

پکیج عروس این سالن زیبایی شامل طراحی ناخن، پاک سازی صورت ، اصلاح و ابرو، رنگ ابرو، آرایش و شینیون مو مخصوص عروس است. قیمت پکیج عروس خواهر خانم عسل خباز کمی پایین تر از خود ایشان است، اما سبک و کیفیت کاری آن ها مشابه با یکدیگر و بسیار عالی است. شما می توانید آلبوم ها و نمونه کارهای هرکدام را به صورت جداگانه دیده و یکی از خواهران هنرمند را برای میکاپ عروس خود انتخاب کنید.

رتبه ۴ :عاطفه کبیری

سالن زیبایی چم با مدیریت خانم عاطفه کبیری، با بیش از ۱۳ سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه سالن زیبایی خانم عاطفه کبیری این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهد.

رتبه ۵ :مریم رئوف

نام پنجم در لیست برترین آرایشگر عروس ایران، مریم رئوف با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری حرفه ای است. این سالن زیبایی دو شعبه در اقدیسه و زعفرانیه داشته و طی سال ها فعالیت توانسته رضایت ۱۰۰ در صدی مشتریان خود را به دست آورد. این رضایت باعث شده که این سالن زیبایی بتواند برای ۳ سال پیاپی موفق به کسب تندیس مشتری مداری از وزارت صنعت و معدن شود.

خانم رئوف دارای مدرک های معتبر بین المللی در زمینه میکاپ است که از مهم ترین آن ها می توان به نشان رسمی لورآل پلاتین ایتالیا و کمپانی مک فرانسه اشاره کرد. خدمات VIP عروس در این سالن زیبایی به شکلی کاملا اروپایی و عالی برای شما انجام خواهد شد تا شما زیباتر از همیشه دیده شوید. شروع قیمت میکاپ عروس در سالن زیبایی مریم رئوف از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بالا است.

رتبه ۶ : لی لی رضایی

میکاپ آرتیست بعدی در لیست برترین آرایشگر عروس ایران، سالن زیبایی لی لی رضایی است که در بلوار ایران زمین در غرب تهران واقع شده است. این سالن زیبایی محیطی بسیار لوکس و گرم داشته و حدود ۳۰ پرسنل در آن در حرفه تخصصی خود فعالیت می کنند. تمامی خدمات زیبایی مانند اکستنشن با موی طبیعی، اکستنشن مژه، رنگ و لایت، خدمات احیا و کراتین مو، کوتاهی، شینیون، میکاپ، خدمات کاشت ناخن و غیره در این سالن زیبایی توسط کادری حرفه ای و با استفاده از بهترین مواد انجام می شود.

میکاپ عروس در این سالن آرایشی به شکلی کاملا اروپایی و بسیار زیبا به وسیله مواد اصل از برندهای اروپایی انجام می شود. کافی است سری به صفحه این سالن زیبایی در سایت بزمینه بزنید تا نمونه کارهای این بانوی هنرمند شما را شیفته خود کند. برای استفاده از پکیج های عروس این سالن زیبایی در سال ۹ هزار تومان هزینه کنید.

رتبه ۷ : فریال سلمانی

سالن چیلای ، از پرآوازه ترین سالنهای آرایشی در منطقه شمال شهر تهران است. سرکار خانم فریال سلمانی متخصص گریم و میکاپ عروس مالک این سالن زیبایی هستند. میکاپ جذاب همسر آقای پیمان قاسمخانی، خانم میترا ابراهیمی توسط این بانوی هنرمند انجام شد. هزینه میکاپ در این سالن در حدود ۸ میلیون تومان است.

رتبه ۸ : سارا حسینی

نام هشتم در لیست برترین آرایشگر عروس ایران، سالن زیبایی سارا حسینی است. این سالن زیبایی طی سال ها فعالیت خود به چنان محبوبیت و موفقیتی رسیده که در حال حاضر ۴ شعبه فعال در تهران پارس، ولنجک، مرزداران و سعادت آباد دارد. میکاپ آرتیست این مجموعه دارای مدرک های بین المللی و تخصصی است و در کار خود یکی از بهترین ها می باشد.

خدمات پکیج عروس در سالن زیبایی سارا حسینی بسیار کامل و متنوع است و هر آنچه یک عروس به آن نیاز دارد را شامل می شود. مواد مورد استفاده با کیفیت، میکاپ اروپایی و لایت متناسب با فرم و شکل صورت، همچنین محیطی گرم، دوستانه و بسیار ریلکس این سالن زیبایی را به یکی از بهترین ها در تهران تبدیل کرده است. برای استفاده از خدمات این سالن زیبایی به عنوان یکی از برترین آرایشگر عروس ایران، باید حداقل ۷ میلیون تومان هزینه کنید.

رتبه ۹ :سپیده کریم نیا

سپیده کریم نیا یکی از میکاپ آرتیست های خوب در منطقه سعادت آباد تهران می باشند؛ ایشان دارای سابقه دوازده ساله در زمینه انجام میکاپ حرفه ای هستند؛ اگر بخواهیم در رابطه با سالن زیبایی ایشان در بگوییم، بدون شک این سالن میکاپ یکی از بهترین سالن های میکاپ پایتخت می باشد.

اگر هنوز میکاپ روز عروسی تان را انتخاب نکرده اید سری به میکاپ سپیده کریم نیا بزنید و از نزدیک خودتان مقایسه کنید؛ در حقیقت سرکار خانم سپیده کریم نیا یکی از بهترین آرایشگر بانوان در تهران می باشد.

رتبه ۱۰ :ملینا تاج

ملینا تاج متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران و اصالتاً شیرازی می باشند؛ ملینا یک میکاپ آرتیست و بیوتی بلاگر است؛ تحصیلات او در رشته معماری و طراحی لباس می باشد؛ شروع فعالیت ملینا تاج با ایده از بیوتی بلاگرهای خارجی بعنوان مدل بود که توانست موفق هم باشد؛ ملینا از سال ۹۶ که ۲۵ ساله بود توانست فعالیت رسمی خود را از اینستاگرام با آموزش آرایش صورت و میکاپ شروع کند.

ملینا تاج اولین تبلیغات خود را با شرکت عطر میثم که نماینده برند های اسنس، کاتریس، بورژوا، ریمل لندن می باشد آغاز کرد؛ سپس با مجموعه سفیر نماینده برندهای لانکوم، دیور، گوچی و … همکاری کرد؛ ملینا تاج در حال حاضر با برندهای مشهور دنیا مانند sigma، colourpop، iconiclondon، lancome, Loreal و .. فورئو و لانچ همکاری دارد؛ ملینا تاج سمینارهای تخصصی آرایش با عنوان مستر کلاس را در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار می کند.

می توان گفت که ملینا تاج یکی از موفق ترین و بهترین آرایشگر بانوان در تهران می باشد.

رتبه ۱۱ :مریم رهنما

مریم رهنما را می توان به عنوان یکی از بهترین آرایشگر بانوان در تهران نام برد؛ ایشان برای میکاپ و گریم مشتریان خود از برندهای معروف و محبوب و مارک هایی که دارای کیفیت آرایش ۲۴ ساعته روی پوست را دارند استفاده می کند؛ می توان به لوازم آرایشی برندMAC و MANHATAN برای گریم و ESTEE LOUDER برای زیرسازی در سالن آرایشی ایشان اشاره کرد.

مریم رهنما اولین ورکشاپ فوق تخصصی میکاپ و آرایش صورت را در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ برگزار کرد؛ همچنین در پیج اینستاگرام خود مسابقات همراه با جوایز ویژه برای طرفدارانش در نظر گرفته است؛ مریم رهنما میکاپ بسیاری از بازیگران سینما همچون الهام حمیدی، ریحانه پارسا، نیوشا ضیغمی، شبنم قلی خانی، نرگس آبیار، نفیسه روشن، الناز حبیبی، مریم معصومی، زهره فکور، الیکا عبدالرازقی، افسانه چهره آزاد، مهسا هاشمی، گلاره عباسی را انجام می دهد.

رتبه ۱۲ :مریم دربندی

مریم دربندی یک میکاپ آرتیست حرفه ای می باشند که ایشان در سان زیبایی خود، میکاپ و گریم مشتریان به خصوص بانوان را انجام می دهند؛ مریم دربندی متخصص میکاپ تلفیقی با گریم سینمایی می باشد؛ ایشان کلاس های یک روزه تخصصی آرایش و میکاپ عروس، شنیون و .. را برگزار می کند؛ مستر کلاس های مریم دربندی از انواع سبک های اروپایی، عربی و … می باشد.

مریم دربندی از صفر تا صد میکاپ و آرایش صورت عروس از کوچکترین کارها بعنوان مثال گذاشتن مژه تا کل گریم و … را از روز مشاوره تا روز مراسم را خود به تنهایی انجام می دهد؛ در سالن آرایش مریم دربندی امکان بازدید عروس هم وجود دارد؛ می توان گفت که مریم دربندی یکی از بهترین آرایشگر بانوان در تهران شناخته شده است و مشتریان و طرفداران بسیاری دارد.

رتبه ۱۳ : سارا عسگری

خانم سارا عسگری یکی از بهترین آرایشگر بانوان در تهران می باشند که ایشان در سال ۷۸ با گذراندن دوره های گریم سینمایی شروع به فعالیت کردند و از سال ۱۳۹۱ به طور حرفه ای در زمینه آرایش و میکاپ تخصصی عروس شروع به فعالیت نمودند.

ایشان با سال ها تجربه در زمینه آرایش و آموزش یکی از میکاپ آرتیست های معروف عروس در منطقه زعفرانیه می باشند؛ خانم سارا عسگری در حال حاضر در سالن VIP شیمر در پالادیوم مشغول به فعالیت می باشند و سابقه ای درخشان در آرایش و گریم تخصصی عروس و آموزش تکنیکی میکاپ و خودآرایی دارند.

میکاپ آرتیست عروس تهران، خانم سارا عسگری با استفاده از بروزترین متدهای روز دنیا و برترین برندهای جهانی در خدمت عروس خانم های خوش سلیقه می باشند؛ کلاس های آموزشی میکاپ آرتیست سارا عسگری، از مبتدی تا تخصصی در زمینه میکاپ و آرایش با بهترین نوع تدریس ارائه می شوند.

منبع : www.top۱۳.ir

برچسب ها : شبنم نظیف,عاطفه کبیری,لباس عروس

کد خبر: ۲۷۶٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha