۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
آموزش ارز دیجیتال در تبریز

آموزش ارز دیجیتال در تبریز

اگر به دنبال ورود به دنیای ارز های دیجیتال و یادگیری سریع این موضوع هستید پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش ارز دیجیتال در تبریز که توسط آموزشگاه پارسیان برگزار می شود شرکت کنید.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال (Digital currency) بیش از یک دهه است که پای خود را به دنیای ما باز کرده و هر ساله طرفداران بیشتری را به خود جذب میکند. ارزهای دیجیتال را میتوان به عنوان آینده‌ای برای رد و بدل‌های مالی و معاملاتی در حالت عام در نظر داشت. اگر به دنبال ورود به دنیای ارز های دیجیتال و یادگیری سریع این موضوع هستید پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش ارز دیجیتال در تبریز که توسط آموزشگاه پارسیان برگزار می شود شرکت کنید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال در واقع یک واحد پولی میباشد که که بدون محدودیت‌های فیزیکی قادر به مصرف جهانی است. این ارز بر پایه اینترنت در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته و برخی به آن پول مجازی هم میگویند. ارزهای دیجیتال به طور رسمی کار خود را از سال ۲۰۰۸ میلادی آغاز کرده و در سال بعد با معرفی رمز ارز دیجیتالی به نام بیت کوین گام بسیار بزرگی در زمینه ارزهای دیجیتالی برداشتند.

تفاوت ارز دیجیتال با ارز معمولی

در بین ارزهای دیجیتال و ارزهای معمولی که در دنیای ما مصرف میشود تفاوت‌های خاصی وجود دارد که میبایست از آنها آگاهی کافی را بدست آورد. برای نمونه اولین تفاوتی که بتوان به آن اشاره کرد مربوط به برگشت پذیر بودن و نبودن آنهاست. به گونه‌ای که اگر در هنگام انتقال مبالغ ارزی، ارز دیجیتال را به حساب اشتباهی انتقال دهید باید آن ارز را از دست رفته بدانید؛ چرا که سیستم به طور غیرمتمرکز فعالیت داشته و سیستمی برای پیگیری مورد پیش آمده وجود ندارد تا ارز شما را با شناسایی آن بازگردانند. اما در طرف دیگر ارزهای معمولی که بواسطه بانک‌ها انتقال میابند، در صورتی که برای انتقال آنها اشتباهی رخ دهد و مبلغی به حساب اشتباهی روانه شود، امکان بازگرداندن آن با بررسی و پیگیری خود بانک امکان پذیر خواهد بود.

رمز ارز چیست؟

رمزارز (Cryptocurrency) سیستمی است که برای تایید معاملات هیچ اتکایی به جایی مثل بانک ندارد. این سیستم در واقع نوعی سیستم همتا به همتا میباشد که هر کاربری در هر جایی میتواند تبادل دلخواهش را انجام دهد. در رمز ارزها دیگر هیچ گونه نیازی به تبادل فیزیکی وجود ندارد و تنها با استفاده از چند کلیک میتوان معاملات خود را صورت داد.

نحوه ثبت نام دوره ارز دیجیتال در تبریز

برای ثبت نام در دوره ارز دیجیتال در تبریز می توانید یا از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب آموزشگاه پارسیان تبریز، یا از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۶۱۳۶۴۱۶۴ یا از طریق تماس تلفنی با شماره چهار رقمی آموزشگاه (۴۱۶۴-۰۴۱) اقدام به ثبت نام در این دوره آموزشی نمایید. جهت مشاوره رایگان و استعداد یابی شغلی با ما تماس بگیرید.

مزایای ارزهای دیجیتال

به طور کلی از مزیت‌های موجود برای ارزهای دیجیتال که سبب ورود کاربران به آن میشود میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

  • غیرمتمرکز بودن از مزیت‌های بسیار خوب ارزهای دیجیتال به شمار میرود که از وجود واسطه یا شخص ثالث جلوگیری کرده و با اجازه فعالیت مستقیم عملیات کاربر را آسان میسازد.

  • کدهای بسیار پیچیده و غیرقابل ردگیری در این زمینه اجازه تغییر و تقلب در آن را میگیرد.

  • این ارز از مالیات برخوردار نیست .

  • کاربر به صورت ناشناس و بدون دادن هیچ گونه اطلاعات خاصی در مورد شخص خود به فعالیت در بازار ارز دیجیتال میپردازد.

  • امکان فعالیت در سر تا سر نقاط دنیا تنها با دسترسی به اینترنت و یک دستگاه هوشمند مناسب مثل لپ تاب میسر است.

  • سرعت بالای انتقال این امر را فراهم آورده تا برای انجام معامله هیچ وقت کشی صورت نگیر.

معایب ارزهای دیجیتال

  • قطعا هر فناوری جدیدی با عیب‌هایی هم مواجه است که میتواند در طی گذر زمان بر طرف گردد.

  • از آنجایی که برای فعالیت خود به یک کیف پول مجازی نیاز دارید، یک رمز هم میبایست برای آن انتخاب کنید که دانستن و فراموش نکردن آن بسیار مهم است. چرا که اگر رمز را فراموش کنید امکان بازیابی آن و ورود به کیف پول فراهم نخواهد بود.

  • نوسانات بسیار زیاد شرایط خاصی برای سود دهی و ضرر ایجاد میکند که اگر مطالعه کافی و تحلیل مناسبی را نداشته باشید خطر ضرر در آن بسیار خواهد بود.

  • با اینکه این فناوری در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار میگیرد اما با این حال برخی کشورها به علت نبود امکان ارتباط برای کنترل و ایجاد تفاهم نامه ورود به آن را ممنوع اعلان کرده‌اند.

  • اگر ارز خود را به صورت اشتباهی به حسابی واریز کنید امکان بازگرداندن آن وجود نخواهد داشت.

کیف پول چیست؟ چگونه باید از آن استفاده کرد؟

کیف پول ارزهای دیجیتال، راهی برای ذخیره و بازیابی رمز ارزها است. شاید شیوه ذخیره رمز ارز در کیف پول را مانند ذخیره سازی فولدرهای موجود در کامپیوتر تصور کنید؛ اما در حقیقت، اطلاعات ذخیره شده در کیف پول به محل رمز ارز شما در بلاک چین اشاره دارد.کیف پول دیجیتالی می تواند یک دستگاه فیزیکی، نرم افزار، اپلیکیشن، وب سایت آنلاین یا همان سرویس ارائه شده توسط صرافی های مبتنی بر رمز ارز باشد.

آموزش ارز دیجیتال در تبریز

تحلیل های موردنیاز ارزهای دیجیتال

برای موفقیت در بازار رمز ارزها به کارگیری تحلیل های تجاری بسیار اهمیت دارد. در هنگام یادگیری، تحقیق آشنایی با این تحلیل ها بخش مهمی از آموزش ارز دیجیتال محسوب می شود. دست به تحلیل باشید تا فرصت ها را بیابید

تحلیل هایی که در هنگام ورود به بازار رمز ارزها به آن ها نیاز دارید عبارت اند از:

تحلیل بنیادی ارز دیجیتال (Fundamental Analysis)

تحلیل بنیادی برای اولین بار در سال ۱۹۳۴ با انتشار کتابی درباره سرمایه گذاری به نام Security Analysis مطرح شد. در این کتاب، نویسندگان عنوان کردند که سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری در یک بازار سرمایه، به کلیه مبانی تجاری پیرامون آن توجه کنند.

  • سرمایه گذاران باید تمام جوانب را در نظر بگیرند و تنها به تعداد انگشت شماری از عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازار اعتماد نکنند.

  • بر اساس تحلیل بنیادی شاید در ابتدا بازار یک دارایی را بیشتر یا کمتر از ارزش حقیقی آن ارزش گذاری کند؛ اما در گذر زمان و با اصلاح بازار، ارزش واقعی دارایی مشخص می شود.

  • با اجرایی کردن تحلیل بنیادی درمی یابید که آیا یک دارایی به درستی ارزش گذاری شده است یا خیر. این ماجرا به شما کمک می کند که تصمیم های بهتری بگیرید.

  • از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال بسیار جوان است، به احتمال زیاد رمز ارزها بیشتر یا کمتر از ارزش حقیقی شان ارزش گذاری می شوند.

  • با استفاده از تحلیل بنیادی در بازار ارزهای دیجیتال می توانید دریابید که مثلا رمز ارز «X» بیشتر از ارزش واقعی آن ارزش گذاری شده است و باید از آن دوری کنید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال(Technical Analysis)

تحلیل تکنیکال یا همان فنی به شدت کمی و مبتنی بر معیارهای اندازه گیری است. تحلیل تکنیکال برخلاف تحلیل بنیادی صرفاً به تحرکات قیمت بازار توجه دارد. تحلیل تکنیکال از مدل سازی ریاضی و علم آمار استفاده می کند و کاربردهای بسیار گسترده ای در خریدوفروش ارز دیجیتال دارد.

آموزشگاه پارسیان تبریز

چگونه ترید ارز دیجیتال را در تبریز یاد بگیریم

حال که با مفهوم اصلی ارز دیجیتال آشنا شده‌اید، بهتر است کمی هم درباره آموزش آن صحبت کنیم. از زمان ظهور ارزهای دیجیتال راه و روش‌های مختلفی برای یادگیری رمزارزها ارائه شده است که ذهن کاربران را کنجکاو کرده است؛ کدام آموزش ارز دیجیتال بهتر است؟ در این مقاله قصد داریم آموزش ارز دیجیتال مبتدی تا حرفه‌ای آموزش ببینید. با شرکت در کلاس های ارز دیجیتال در تبریز که توسط آموزشگاه معتبر پارسیان برگزار می شود به دنیای مهیج ارز های دیجیتال وارد شوید.

بهترین آموزش ارز دیجیتال چیست؟

بهترین آموزش ارز دیجیتال دوره یا محتوایی است که تمامی نکات الزامی و ضروری برای ترید در بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهد. افراد همیشه با این مشکل روبرو هستند که به چه طریق می‌توان تشخیص داد که این دوره یا مطلب آموزشی ارزهای دیجیتال تا چه اندازه کارآمد است.

آموزشی کامل و مفهومی است که در وهله اول دارای ویدیوهای آموزشی در رابطه با این بازار و همچنین در بردارند مفاهیم اصلی و ضروری باشد. این بدان معناست که اضافه گویی و توضیح درباره نکاتی که هیچگاه به کار تریدرها نمی‌آید درون آن قرار نگرفته باشد. شاید در ابتدا این موضوع درست به نظر برسد و یا در بیشتر مواقع این گونه باشد؛ آموزش ارز دیجیتال در آموزشگاه پارسیان یکی از بهترین آموزشگاه های ارز دیجیتال در تبریز می باشد.

آینده ارزهای دیجیتال

همانطور که واقف هستید ارزهای دیجیتال روز به روز در حال توسعه و بسترسازی‌های مناسب تر هستند تا همه مردم بتوانند به مرور زمان اسکناس‌های کاغذی یا همان ارزهای دولتی را کنار زده و از ارزهای دیجیتال استفاده کنند. در این بین دولت‌ها به مرور زمان در حال پذیرش این نوع از ارزها بوده و قصد بر وقف دادن خود با آنها دارند. چه بسا همین امروز که با شما صحبت میکنیم هم این اتفاق رخ داده است؛ پس اگر بحث از آینده این ارزها باشد به راحتی میتوان آینده روشنی را برای ارزهای دیجیتال پیش بینی کرد.

کد خبر: ۲۷۵٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha