۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در مرغداری های سیستان و بلوچستان
رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در مرغداری های سیستان و بلوچستان

زاهدان- سیدحسینی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: طی این مدت بیش از ۲۲ میلیون و ۲۱۴ قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سطح استان سیستان و بلوچستان انجام شده که یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تمرکز ویژه‌ای در راستای خوداتکایی استان سیستان و بلوچستان در تولید مرغ و تخم مرغ صورت گرفته به نحوی که در حال حاضر ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه ای با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی در سطح استان در حال ساخت است.

سیدحسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان فعال است، گفت: با روند موجود به زودی با اتمام پروژه‌های احداث مرغداری اکثر شهرهای استان در این زمینه خودکفا می شوند.

کد خبر: ۲۷۵٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha