۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
معرفی ۳ شرکت برتر تولید کننده رنگ نما ساختمانی برای هر سبک معماری

معرفی ۳ شرکت برتر تولید کننده رنگ نما ساختمانی برای هر سبک معماری

برای اینکه بتوانیم تولیدکنندگان برتر رنگ نما ساختمان را پیدا کنیم ابتدا نیاز داریم تعریف درستی از رنگ نما با کیفیت داشته باشیم.

پیدا کردن رنگ نما مناسب برای هر ساختمان با سبک‌های معماری متنوع از جمله آجر، چوب، سمنت برد، سیمان و… کاری دشوار و زمان‌بری است. بسیاری از افراد بر این باور هستند که از رنگ میتوانند برای رنگ آمیزی هر سطح ساختمانی استفاده کنند. این باور اشتباه سبب کاهش طول عمر رنگ نما، آسیب و خوردگی مصالح زیرین رنگ می‌شود. از سمتی دیگر هزینه خرید رنگ نما ساختمان از مغازه‌های سطح شهر برای ساختمان‌های با مساحت نمای بالا بسیار زیاد است. این ۲ عامل، اصلی ترین دلیل برای نوشتن این مقاله و بررسی نکات مختلف در خصوص کیفیت رنگ نما و معرفی ۳ شرکت برتر تولید کننده رنگ نما در صنعت ساختمان بوده است و خواهیم گفت خرید از تولیدکنندگان رنگ نما در ایران چه اهمیتی برای شما دارد.

ویژگی رنگ نما ساختمان با کیفیت چیست؟

برای اینکه بتوانیم تولیدکنندگان برتر رنگ نما ساختمان را پیدا کنیم ابتدا نیاز داریم تعریف درستی از رنگ نما با کیفیت داشته باشیم. رنگ نما پوششی است که بر روی مصالح بیرونی ساختمان اجرا می‌شود تا علاوه بر زیبایی نمای ساختمان از مصالح زیرین در برابر عوامل مختلف محافظت کند. در زیر به ویژگی های اصلی که هر رنگ نما باید داشته باشد اشاره می‌کنیم :

  1. هر رنگ متناسب با سطح زیرین و نهایی نما فرموله و تولید شود
  2. مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، سایش و مواد شیمیایی
  3. ایجاد لایه نازک با طول عمر بالا و قابلیت شستشو
  4. خاصیت کشسانی بالا برای جلوگیری از نمایان شدن ترک‌های احتمالی
  5. اجرا آسان بدون نیاز به داشتن تجربه
  6. هزینه مناسب و مقرون به صرفه
  7. چسبندگی بالا و داشتن خاصیت ترموپلاست برای جلوگیری از طبله شدن رنگ

معرفی ۳ شرکت برتر تولید کننده رنگ نما ساختمانی برای هر سبک معماری

معرفی ۳ شرکت تولیدکننده رنگ نما در ایران

در این بخش قسط معرفی ۳ تولید کننده رنگ نما در ایران را داریم، که محصولات رنگ نما آنها تمامی ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را دارند.

شرکت نانو اکریلیک

نانو اکریلیک یکی از برترین شرکت های تولیدکننده رنگ نما در ایران است. این شرکت با استفاده از فناوری نانو در تمامی محصولات رنگی خود در صنعت ساختمانی جزو پیشگامان صهعت ساختمانی به شمار می آید. این شرکت در تهران است که فرمولاسیون و مواد اولیه محصولات خود را از آلمان تهیه کرده و از نظر تنوع ، کیفیت و طراحی ، جزو بهترین‌هاست. برای خرید رنگ نما از نانو اکریلیک حتما به سایت شرکت مراجعه کنید تا تنوع محصولات رنگ نما شما را شگفت زده کند.

برند تجاری کالیپسو

کالیپسو یکی از برند های تجاری در صنعت ساختمان سازی است. در این برند تجاری، محصولاتدر تولید محصولات رنگ نما با وسواس بخصوصی فرموله و تولید میشود. با هماهنگی با متخصصین این مجموعه رنگ نما مورد نظر شما به طور منحصر بفرد برای ساختمان شما فرموله میشود و ضمانت نامه کتبی از طرف مجموعه بابت کیفیت رنگ نمایتان دریافت خواهید کرد. برای ارتباط با متخصصین و یا بازدید از کارخانه کالیپسو با شماره "۰۹۱۲۶۳۹۲۶۰۰ " تماس حاصل نمایید.

شرکت ویستا کالر

شرکت ویستا کالر زیر نظر مجموعه آریانا تجارت ویستا از سال ۱۳۸۵ فعالیت در زمینه رنگ نما و عایق پلیمری خود را آغاز کرده و در کارخانه مرکزی خود واقع در شهرک صنعتی خیرآباد در نزدیکی تهران با نازلترین قیمت‌ها رنگ نما و محصولات خود را به همراه اجرا ارائه می‌کند. تمرکز اصلی این شرکت بر روی کیفیت، تنوع بالا و اعتماد مشتریان است. وب سایت رسمی ویستا کالر شامل محصولات نمای متنوع و فیلم های آموزشی می‌باشد.

شرکت های تولیدکننده رنگ نما، کیفیت رنگ را تضمین می‌کنند؟

با توجه به بررسی‌هایی که در زمینه کیفیت محصولات رنگ نما داشته ایم، متوجه شدیم اجرای نادرست رنگ نما بر روی سطوح مختلف ساختمانی باعث عدم بهره‌بری کامل از این محصولات شده است. منظور از اجرای نادرست در حقیقت آماده نبودن بستر مناسب برای رنگ و نحوه رنگ آمیزی نادرست و در جهات مختلف است. سه شرکت تولیدکننده رنگ نما معرفی شده در بالا در صورت بر عهده گیری اجرای رنگ نما حداقل ۱۰ سال تضمین کیفیت رنگ را به شما ارائه می‌کنند. بدیهی است این ضمانت نامه کتبی خیال شما را از عایق بودن و زیبایی نمای ساختمان مطمئن است.

معرفی ۳ شرکت برتر تولید کننده رنگ نما ساختمانی برای هر سبک معماری

مقایسه خرید رنگ نما از تولید کننده رنگ نما و مغازه داران سطح شهر

در پایان می‌خواهیم بررسی کنیم که آیا خرید رنگ نما ساختمان از تولید کنندگان بهتر است یا مغازه های سطح شهر؟ برای رسیدن به نتیجه درست و منطقی در این زمینه باید از چند زاویه این سوال را بررسی کنیم.

بررسی تنوع محصولات رنگی و برندی

مغازه داران سطح شهر معمولا از چندین شرکت رنگ سازی محصولات متنوعی را ارائه می کند که این موضوع انتخاب گسترده تری به شما را می‌دهد اما تولیدکنندگان رنگ نما با تمرکز بر کیفیت رنگ و محصولات خود تمام تلاش خود را می‌کنند که محصول با کیفیت تر تولید کنند.

بررسی قیمت و هزینه ها

قیمت رقابتی و بسیار کمتر تولیدکنندگان رنگ نما نسبت به سایرین عرضه کنندگان رنگ کاملا مشهود است. با خرید مستقیم از تولیدکنندگان رنگ نما سود واسطه ها حذف شده و محصول را با قیمت کمتری دریافت می‌کنید. مغازه داران سطح شهر به دلیل عوامل مختلفی از جمله هزینه های حمل، نگهداری، اجاره مغازه و … که سبب افزایش هزینه محصولات می‌شود، رنگ نما ساختمان را با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند.

بررسی کیفیت محصول

تولیدکننده رنگ نما معمولا محصولات باکیفیت تر در چهارچوب استاندارد ها را به شما ارائه می‌کنند که مقاومت بالاتری را نسبت به رطوبت، اشعه UV و… را به شما ارائه می‌دهند و دارای ضمانت نامه معتبر نیز هستند. اما مغازه داران سطح شهر بیشتر تمرکز خود را بر روی تنوع و گسترده بودن محصولات می‌گذارند

خدمات پس از فروش

بیشتر تولیدکنندگان رنگ نما پس از فروش رنگ معمولا نحوه صحیح استفاده از رنگ را به شما آموزش می دهند و یا توسط تیم متخصص رنگ آمیزی نما را برای شما انجام میدهند. احتمال مشاوره توسط مغازه داران نیز وجود دارد اما این مشاوره تخصصی نیست و نسبت به تولیدکنندگان ارزش کمتری دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی بر این داشتیم که ویژگی رنگ نمای با کیفیت را برای شما توضیح دهیم و ۳ تولید کننده رنگ نما که محصولات با کیفیتی را ارائه می‌کنند معرفی کنیم و مقایسه خرید از تولید کننده رنگ نما و مغازه داران را بررسی کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را قبل از رنگ آمیزی نما ساختمان تان بگیرید. برای مشاوره تخصصی و رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۸۳۰۹۳۳ تماس حاصل نمایید و یا به سایت ۳ شرکت تولید کننده رنگ نما مراجعه نمایید.

کد خبر: ۲۷۵٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha